Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marki własne mają 26,6 proc. udział w rynku mrożonych dań gotowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 16-04-2010, 15:19

Według danych firmy badawczej AC Nielsen udziały w rynku dań gotowych na bazie mąki i ziemniaka marek własnych przekroczyły w ubiegłym roku ¼ i wyniosły 26,6 proc.

Firma Iglotex ma 13,7 proc. rynku dań gotowych, spółka Jawo kontroluje 10,9 proc. w tym segmencie spożywczego rynku a Agros Nova ma 10,2 proc. udziałów.

AC Nielsen szacuje udziały w rynku dań gotowych na bazie mąki i ziemniaka firmy Aviko na poziomie 6,3 proc. a firmy Nordis na poziomie 5 proc. Pozostałe firmy kontrolują 27,3 proc. tego rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH