REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Marwit: Chcemy inwestować głównie w naszą markę oraz w sprzedaż

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-03-2012, 12:10
Marwit: Chcemy inwestować głównie w naszą markę oraz w sprzedaż
Zdaniem przedstawicielki firmy Marwit, rynek owoców i warzyw może skorzystać na Euro 2012

Marwit ma dość klarowny plan rozwoju. - Nie planujemy na tą chwilę żadnych przejęć. Planujemy natomiast nakłady marketingowe, promocje w miejscach sprzedaży oraz reklamy. Chcemy inwestować głównie w naszą markę oraz w sprzedaż, ale w tych miejscach, gdzie jesteśmy już dostępni poprzez lepsze wykorzystanie dostępnych powierzchni sprzedażowych i poprawę rotacji naszych produktów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Beata Dobkowska, główny technolog w firmie Marwit.

REKLAMA

- Dodatkowym celem jest zdobycie nowych konsumentów, ale właśnie w punktach, które już działają. Nasze moce produkcyjne są wystarczające i zabezpieczone, stąd chwilę obecną nie potrzebujemy rozwoju w tej dziedzinie - dodaje Beata Dobkowska.

Jej zdaniem, konsumenci są coraz bardziej świadomi jeśli chodzi o odżywianie i będą prawdopodobnie zmieniać swoje nawyki żywieniowe, co powinno w jakimś stopniu wpłynąć na rozwój branży owocowo-warzywnej. - Ten proces nie jest jednak procesem skokowym, tylko rozłożonym w czasie, więc może to nie być zauważalne w danym roku - mówi przedstawicielka firmy Marwit.

Jak przyznaje dużo tematów związanych z perspektywą rozwoju rynku owocowo-warzywnego jest uzależnionych od płodów rolnych, które zależą w większej mierze od warunków pogodowych. - Warunki pogodowe mają bowiem bardzo duży wpływ na to jaka będzie dostępność poszczególnych surowców, a co za tym idzie jakie będą ich ceny. Także główne zagrożenia dla tej branży to możliwość wystąpienia niskiej dostępności surowca przy wysokiej jego cenie - komentuje nasza rozmówczyni.

- Szansą dla branży może być natomiast może być zbliżające się Euro 2012 - pośrednio być może skorzysta na tym wydarzeniu także rynek owocowo-warzywny. Wszystko zależy też od relacji cen różnych owoców dostępnych na rynku - dodaje przedstawicielka firmy Marwit.

Marwit jest liderem na polskim rynku niepasteryzowanych soków świeżych. Firma produkuje także surówki owocowo-warzywne, miksy sałat, owocowe smoothie oraz porcjowane owocowe i warzywa (marchewki, melony, ananasy).

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH