Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marwit wchodzi w nowy segment rynku warzywnego

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-02-2010, 15:18
Marwit wchodzi w nowy segment rynku warzywnego

Marwit rozszerza ofertę o nowy segment produktów, wprowadzając na rynek gotowe do spożycia sałaty.

- Marka Marwit jest na tyle silna i rozpoznawalna, aby rozbudować jej portfel o produkty w innych kategoriach. Nasze działania poprzedziliśmy analizami, w których pytaliśmy konsumentów, jak postrzegają markę Marwit i czy nie widzą przeszkód, aby pod jej szyldem pojawiły się inne produkty. Skorzystaliśmy z sugestii konsumentów i odpowiedzieliśmy na ich zapotrzebowanie - tłumaczy Hubert Seliwiak, kierownik marketingu w firmie Marwit.

Mieszanki Sałat raz, dwa, trzy firmy Marwit w sezonie zimowym są dostępne w czterech różnych wersjach smakowych. Według przedstawicieli spółki, Sałaty raz, dwa, trzy są adresowane do osób aktywnych, które mają niewiele wolnego czasu, a jednocześnie dbają o jakość spożywanych produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH