Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex promuje Łowicz i jego nowy Czekodżem!

  • Autor: pr
  • Data: 05-04-2018, 10:26
Maspex promuje Łowicz i jego nowy Czekodżem!
fot. materiały prasowe

Idealne połączenia gwarantują wyjątkowe doznania. Rozpływająca się w ustach, najlepszej jakości belgijska czekolada i przepyszne, pełne smaku owoce… to doskonała para! Jak łatwo się zakochać w nowych Czekodżemach Łowicz prezentuje działająca na zmysły kampania marki.

Najnowsza kampania Łowicza przedstawia Czekodżem. Wyjątkowy produkt zasługuje na specjalną oprawę, dlatego spot reklamowy kusi apetycznymi ujęciami, zmysłowymi kadrami i komentarzem lektora… po prostu zakochanego w unikalnym smaku. Nic nie trzeba dodawać – tak na zmysły działa Czekodżem Łowicza!

Czekodżemy to rozkosz dla podniebienia i bogactwo możliwości. Mogą dopełnić smak wykwintnego deseru, smakowitego śniadania lub… być zajadane prosto ze słoika. Przyjemność płynie z połączenia najwyższej jakości smaków – mlecznej belgijskiej czekolady oraz soczystych, dojrzałych owoców. Nowość Łowicza dostępna jest w czterech wariantach do wyboru: Truskawka, Wiśnia, Śliwka i Brzoskwinia. Każdy znajdzie wśród nich swój ulubiony lub… ulubione! W każdym wydaniu smakują tak samo doskonale. Wystarczy spróbować, by przekonać się, jak smakuje przyjemność!

Kampania będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w kinach oraz na VOD. Dodatkowo pojawi się również w Internecie. Wyjątkowa nowość Łowicza będzie mocno wspierana także poprzez działania on-line oraz PR-owe.

ŁOWICZ to rodzina produktów owocowych i warzywnych: dżemów, konfitur, powideł, żurawin, borówek, syropów owocowych, sosów, produktów pomidorowych oraz gotowych dań warzywno mięsnych. Marka towarzyszy polskim rodzinom od 1965 roku i jest ceniona za wysoką, sprawdzoną jakość oraz doskonały smak. Łowicz to marka z tradycją, która wciąż się zmienia, wraz z oczekiwaniami konsumentów, ich preferencjami kulinarnymi i estetycznymi, stylem życia, a także ilością czasu, jaką przeznaczają oni na przygotowanie posiłków. Wyróżnia się na rynku swoją polskością, tradycją, niekwestionowaną jakością i przystępną ceną. Badania potwierdzają, że konsumenci mają do Łowicza zaufanie. To lider rynku dżemów i sosów oraz silny gracz numer trzy w kategoriach produktów pomidorowych, w daniach gotowych i syropach owocowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Monty 06-04-2018, 22:57:
Ta reklama smakuje jak wąsy wujka Janusza, który przy rodzinnym stole uwielbia po cichu obmacywać co młodsze kuzynki. Ta reklama smakuje jak fioletowa marynarka i gruby złoty łańcuch. Jak biała koszula non iron rozpięta do trzeciego guzika, żeby było widać futro na klacie. Naprawdę tak trudno znaleźć agencję, która nie jest z zeszłego stulecia i w której nie pracuje kompletne buractwo?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 901) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane