Maspex wchodzi w segment dań gotowych

Maspex pod swoją marką Lubella wprowadza produkty w nowej dla siebie kategorii. Na rynku pojawią się trzy rodzaje gotowych sosów do makaronów. Tym samym firma powalczy o rynek, w którym dotychczas prym wiodły takie spółki jak Pamapol czy Agros Nova.
Sosy Lubelli powstały jako uzupełnienie oferty makaronów.
- Sosy to oferta, która w naturalny sposób uzupełnia naszą ofertę makaronów - jest świetnym dodatkiem, produktem komplementarnym - wyjaśnia Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej | Dział Public Relations Grupy Maspex. Producent podkreśla, że w połączeniu właśnie z makaronami Lubelli tworzą one pełne, gotowe danie. Obecnie w ofercie dostępne są trzy smaki: sos bolognese, sos pomidorowy z grzybami oraz sos pomidorowy z warzywami.
Tym samym Maspex powalczy o rynek wart ponad 170 mln zł. W ciągu ostatniego roku wzrosła ilościowo o 7 proc.
- To kategoria, która w Polsce się rozwija i jest perspektywiczna - zapewnia Dorota Liszka i podkreśla atuty nowych produktów: - Wprowadzamy na rynek sosy w najpopularniejszych smakach. Mamy możliwość wykorzystania potencjału sprzedażowego Lubelli - sprzedaż prowadzimy zarówno przez kanał tradycyjny, jak i nowoczesny. Ponadto produkt wspieramy marką, która jest marką najbardziej znaną w kategorii makaronów - wylicza przedstawicielka Maspeksu.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!