Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

McCain chce być numerem jeden na rynku gastronomii i detalu w sprzedaży frytek

Zdaniem Helgi Hofmeister, dyrektor zarządzającej w McCain w Niemczech i Europie Centralnej, rynek mrożonych frytek w Polsce jest ponad 400 mln zł rocznie. Z kolei poziom konsumpcji frytek jest dużo niższy niż w krajach zachodnich. Dlatego liczy ona, że w ciągu 10 lat rynek frytek w Polsce podwoi się - informuje Puls Biznesu.

McCain powalczy o wzrost udziałów w polskim rynku frytek, które obecnie szacuje na 25-28 proc. Daje to kanadyjskiej firmie pierwsze miejsce w naszym kraju. Zaraz potem znajduje się Farm Frites (około 20 proc.) i Aviko (ponad 10 proc.).

Jak informuje Puls Biznesu McCain ogólnie jest liderem rynku. Jednak patrząc oddzielnie na rynek gastronomiczny oraz detaliczny firma w obu kanałach zajmuje drugą pozycję. Jednak w ciągu dwóch lat McCain planuje wyjść na prowadzenie w gastronomii, a w ciągu pięciu w detalu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

McCain Polska RSS ALERT    /    frytki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.10.62
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.