Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McCain chce być numerem jeden na rynku gastronomii i detalu w sprzedaży frytek

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 12-01-2011, 07:56

Zdaniem Helgi Hofmeister, dyrektor zarządzającej w McCain w Niemczech i Europie Centralnej, rynek mrożonych frytek w Polsce jest ponad 400 mln zł rocznie. Z kolei poziom konsumpcji frytek jest dużo niższy niż w krajach zachodnich. Dlatego liczy ona, że w ciągu 10 lat rynek frytek w Polsce podwoi się - informuje Puls Biznesu.

McCain powalczy o wzrost udziałów w polskim rynku frytek, które obecnie szacuje na 25-28 proc. Daje to kanadyjskiej firmie pierwsze miejsce w naszym kraju. Zaraz potem znajduje się Farm Frites (około 20 proc.) i Aviko (ponad 10 proc.).

Jak informuje Puls Biznesu McCain ogólnie jest liderem rynku. Jednak patrząc oddzielnie na rynek gastronomiczny oraz detaliczny firma w obu kanałach zajmuje drugą pozycję. Jednak w ciągu dwóch lat McCain planuje wyjść na prowadzenie w gastronomii, a w ciągu pięciu w detalu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH