REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

McCormick: Inwestujemy w nasze marki i w rozwój portfolio produktowego

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-08-2014, 12:21
McCormick: Inwestujemy w nasze marki i w rozwój portfolio produktowego
Anna Kordyl, dyrektor marketingu McCormick Polska

- Polski rynek ziół i przypraw, jak również rynek mieszanek przyprawowych urósł w 2013 r. na poziomie kilku procent pod względem wartości sprzedaży w porównaniu do roku poprzedniego. Widzimy duży potencjał wzrostu rynku przypraw, jak również naszych marek, co jest wynikiem ogromnego zainteresowania kulinariami - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Anna Kordyl, dyrektor marketingu McCormick Polska.

REKLAMA

- Obserwujemy kilka trendów wśród naszych konsumentów i na bieżąco staramy się na nie odpowiadać, bo gotowanie wciąż jest na czasie i nic nie wskazuje na to, że ta sytuacja może się zmienić. Pierwszy trend to wzrastająca wiedza i świadomość kulinarna dzięki programom telewizyjnym, jak i Internetowi, w którym rozwija się zarówno blogosfera kulinarna, jak i portale poświęcone gotowaniu. Drugi trend to, ze względu na brak czasu i liczne obowiązki wielu Polek, gotowanie szybkie i smaczne zarazem, czyli w konsekwencji korzystanie z kulinarnych ułatwień. Trzeci trend to „Smart shopping" czyli rozwój ofert, gdzie w dobrej cenie można dostać dobrą jakość produktów. Trend ten jest silnie związany z sytuacją ekonomiczną Polaków - podkreśla Anna Kordyl. 

Jej zdaniem rozwój umiejętności kulinarnych sprzyja w Polsce popularyzacji używania ziół i przypraw i kategoria ta rośnie bardziej niż inne.

- Szacujemy, że osoby, które gotują „od podstaw" to około 25% Polaków. Ich umiejętności sprawiają, że bez problemu rozwijają paletę używanych ziół i przypraw. Obecnie podstawowa oferta Kamis w tym segmencie, to nie tylko sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy papryka i czosnek, ale już łącznie 18 produktów. Nasza strategia na tym polu to coraz szersza edukacja w zakresie wiedzy kulinarnej, jak również, inspirowanie, jak używać zioła i przyprawy. Posumowując, obserwujemy trendy rynkowe i odpowiadamy na nie, inwestujemy zarówno w nasze marki, jak i w rozwój portfolio produktowego, edukujemy i inspirujemy w zakresie kulinariów - dodaje Anna Kordyl.

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH