Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McCormick: Inwestujemy w nasze marki i w rozwój portfolio produktowego

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-08-2014, 12:21
McCormick: Inwestujemy w nasze marki i w rozwój portfolio produktowego
Anna Kordyl, dyrektor marketingu McCormick Polska

- Polski rynek ziół i przypraw, jak również rynek mieszanek przyprawowych urósł w 2013 r. na poziomie kilku procent pod względem wartości sprzedaży w porównaniu do roku poprzedniego. Widzimy duży potencjał wzrostu rynku przypraw, jak również naszych marek, co jest wynikiem ogromnego zainteresowania kulinariami - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Anna Kordyl, dyrektor marketingu McCormick Polska.

- Obserwujemy kilka trendów wśród naszych konsumentów i na bieżąco staramy się na nie odpowiadać, bo gotowanie wciąż jest na czasie i nic nie wskazuje na to, że ta sytuacja może się zmienić. Pierwszy trend to wzrastająca wiedza i świadomość kulinarna dzięki programom telewizyjnym, jak i Internetowi, w którym rozwija się zarówno blogosfera kulinarna, jak i portale poświęcone gotowaniu. Drugi trend to, ze względu na brak czasu i liczne obowiązki wielu Polek, gotowanie szybkie i smaczne zarazem, czyli w konsekwencji korzystanie z kulinarnych ułatwień. Trzeci trend to „Smart shopping" czyli rozwój ofert, gdzie w dobrej cenie można dostać dobrą jakość produktów. Trend ten jest silnie związany z sytuacją ekonomiczną Polaków - podkreśla Anna Kordyl. 

Jej zdaniem rozwój umiejętności kulinarnych sprzyja w Polsce popularyzacji używania ziół i przypraw i kategoria ta rośnie bardziej niż inne.

- Szacujemy, że osoby, które gotują „od podstaw" to około 25% Polaków. Ich umiejętności sprawiają, że bez problemu rozwijają paletę używanych ziół i przypraw. Obecnie podstawowa oferta Kamis w tym segmencie, to nie tylko sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy papryka i czosnek, ale już łącznie 18 produktów. Nasza strategia na tym polu to coraz szersza edukacja w zakresie wiedzy kulinarnej, jak również, inspirowanie, jak używać zioła i przyprawy. Posumowując, obserwujemy trendy rynkowe i odpowiadamy na nie, inwestujemy zarówno w nasze marki, jak i w rozwój portfolio produktowego, edukujemy i inspirujemy w zakresie kulinariów - dodaje Anna Kordyl.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH