REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

McCormick Polska: Kluczem do rozwoju McCormicka w Polsce jest innowacja

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-02-2014, 14:38
McCormick Polska: Kluczem do rozwoju McCormicka w Polsce jest innowacja
Anna Kordyl, dyrektor marketingu McCormick Polska

McCormick ma ambitne plany rozwoju marki Kamis w Polsce. - Zamierzamy się skupić na inwestycjach w innowacje - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Anna Kordyl, dyrektor marketingu McCormick Polska.

REKLAMA

- Myślę, że rok 2013 przyniósł nam powody do zadowolenia, zwłaszcza jeśli chodzi o przełamywanie nudy w polskiej kuchni. Polscy konsumenci są bardzo zainteresowani kulinariami i nowościami, wiele osób gotujących w domach gotuje od podstaw, wielu z nich robi to codziennie, część z nich potrzebuje inspiracji, i tu widzimy naszą rolę - zapewnia anna Kordyl.

Jedną z najbardziej popularnych kuchni w Polsce jest kuchnia włoska, dlatego Kamis w zeszłym roku wprowadził limitowaną edycję 4 przypraw związanych z tą kuchnią, co zostało bardzo dobrze przyjęte przez rynek. Poza tym marka Kamis weszła w segment, który jest dojrzały w Polsce, czyli rynek fixów.

- Marka ma kompetencje, żeby działać na tym rynku, dlatego w 2013 r. wprowadziliśmy 24 warianty fixów, które zawierały popularne receptury na całym świecie jak i pozycje dedykowane polskiemu rynkowi. W pierwszym kwartale 2014 r. kontynuujemy rozwój innowacji. Na początku roku zaproponowaliśmy konsumentom mieszanki związane z kuchnią amerykańską, które cieszą się uznaniem. Poza tym rozszerzamy również ofertę monoprzypraw - mówi Anna Kordyl.

McCormick w Polsce posiada dwie marki związane z przyprawami. Kamis jest i będzie marką premium i na niej skupione będą działania inwestycyjne i innowacyjne McCormicka. Z kolei marka Galeo jest i będzie marką komplementarną, skierowaną dokonsumentów, którzy mają większą wrażliwość cenową, to marka tzw. rozsądnego wyboru.

McCormick jest światowym liderem branży produktów smakowych. Roczne przychody ze sprzedaży koncernu wynoszą ponad 4 mld USD. McCormick produkuje i dystrybuuje przyprawy, specjalistyczne produkty spożywcze oraz produkty smakowe przeznaczone dla całego przemysłu spożywczego w ponad 125 krajach. W 2011 r. McCormick przejął za 830 mln zł firmę Kamis, największą polską firmę produkującą przyprawy i musztardy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH