Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McCormick Polska: Kluczem do rozwoju McCormicka w Polsce jest innowacja

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-02-2014, 14:38
McCormick Polska: Kluczem do rozwoju McCormicka w Polsce jest innowacja
Anna Kordyl, dyrektor marketingu McCormick Polska

McCormick ma ambitne plany rozwoju marki Kamis w Polsce. - Zamierzamy się skupić na inwestycjach w innowacje - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Anna Kordyl, dyrektor marketingu McCormick Polska.

- Myślę, że rok 2013 przyniósł nam powody do zadowolenia, zwłaszcza jeśli chodzi o przełamywanie nudy w polskiej kuchni. Polscy konsumenci są bardzo zainteresowani kulinariami i nowościami, wiele osób gotujących w domach gotuje od podstaw, wielu z nich robi to codziennie, część z nich potrzebuje inspiracji, i tu widzimy naszą rolę - zapewnia anna Kordyl.

Jedną z najbardziej popularnych kuchni w Polsce jest kuchnia włoska, dlatego Kamis w zeszłym roku wprowadził limitowaną edycję 4 przypraw związanych z tą kuchnią, co zostało bardzo dobrze przyjęte przez rynek. Poza tym marka Kamis weszła w segment, który jest dojrzały w Polsce, czyli rynek fixów.

- Marka ma kompetencje, żeby działać na tym rynku, dlatego w 2013 r. wprowadziliśmy 24 warianty fixów, które zawierały popularne receptury na całym świecie jak i pozycje dedykowane polskiemu rynkowi. W pierwszym kwartale 2014 r. kontynuujemy rozwój innowacji. Na początku roku zaproponowaliśmy konsumentom mieszanki związane z kuchnią amerykańską, które cieszą się uznaniem. Poza tym rozszerzamy również ofertę monoprzypraw - mówi Anna Kordyl.

McCormick w Polsce posiada dwie marki związane z przyprawami. Kamis jest i będzie marką premium i na niej skupione będą działania inwestycyjne i innowacyjne McCormicka. Z kolei marka Galeo jest i będzie marką komplementarną, skierowaną dokonsumentów, którzy mają większą wrażliwość cenową, to marka tzw. rozsądnego wyboru.

McCormick jest światowym liderem branży produktów smakowych. Roczne przychody ze sprzedaży koncernu wynoszą ponad 4 mld USD. McCormick produkuje i dystrybuuje przyprawy, specjalistyczne produkty spożywcze oraz produkty smakowe przeznaczone dla całego przemysłu spożywczego w ponad 125 krajach. W 2011 r. McCormick przejął za 830 mln zł firmę Kamis, największą polską firmę produkującą przyprawy i musztardy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH