McCormick przewiduje tredny, które będą królować w kuchni
McCormick & Company, Incorporated, światowy lider dodatków kulinarnych wraz z marką Kamis rozpoczęły całoroczne obchody 125-lecia istnienia firmy.
Z okazji jubileuszu McCormick oraz Kamis zachęcają ludzi ze wszystkich stron świata, aby podzielili się swoimi opowieściami o roli smaku i wsparli tych, którzy są w potrzebie. Za każdą opowieść udostępnioną na stronie akcji www.FlavorofTogether.com bądź na oficjalnych profilach marek na portalach społecznościowych firmy przekażą jednego dolara, z kwoty 1,25 miliona dolarów, na rzecz międzynarodowej organizacji charytatywnej United Way. W Polsce Kamis będzie wspierał partnera United Way - Banki Żywności, które zajmują się zbieraniem żywności dla potrzebujących.
W ramach tej całorocznej inicjatywy Kamis i McCormick będą zbierać oraz udostępniać historie ludzi ze świata kulinariów pochodzących ze wszystkich stron świata, w których obecna jest firma McCormick. Firma chce zwiększać świadomość i edukować ludzi na temat nowych trendów kulinarnych, które są połączeniem smaków i kuchni z różnych kręgów kulturowych. .
Dodatkowo Kamis i McCormick wydają również specjalną, jubileuszową edycję raportu Trendy w Smakach, który prezentuje smaki, aromaty i potrawy, które w najbliższych miesiącach i latach będą królowały w menu ludzi na całym świecie. Tegoroczna edycja raportu Trendy w Smakach na 2014 rok zawiera opis pięciu globalnych trendów kulinarnych, którymi są: Obsesja chili, Masala na nowo, Kompaktowość w kuchni, Meksykańska ofensywa oraz Brazylia wchodzi do gry.
McCormick & Company, Incorporated to globalny lider branży przypraw z rocznym obrotem w wysokości 4 mld USD. Firma prowadzi działalność związaną z produkcją i dystrybucją przypraw, mieszanek ziołowych, dodatków smakowych i innych produktów dla branży spożywczej - sklepów detalicznych, producentów żywności i przedsiębiorstw gastronomicznych - w ponad 110 krajach.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!