Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McCormick: Rynek przypraw w Polsce stale rośnie. Jest już wart ponad 1,2 mld zł

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-10-2017, 16:15
McCormick: Rynek przypraw w Polsce stale rośnie. Jest już wart ponad 1,2 mld zł
Iwona German, członek zarządu, dyrektor marketingu w regionie CEE, McCormick & Company/ fot. materiały prasowe

- Rynek przypraw w Polsce stale rośnie i według danych firmy Nielsen jest wart już ponad 1,2 mld złotych (włączając w to przyprawy uniwersalne, jednorodne, mieszanki, marynaty, sole smakowe, panierki i pieprze). Najszybciej rosnącym segmentem przypraw jest sól, która zawdzięcza swoją dynamikę nowym wariantom smakowym - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Iwona German, członek zarządu, dyrektor marketingu w regionie CEE, McCormick & Company.

Z kolei największym segmentem są przyprawy jednorodne i zioła. Polscy konsumenci chętnie sięgają również po mieszanki przypraw m.in. przyprawy do grilla, przyprawy do mięs i ryb oraz przyprawy kuchni narodowych, które charakteryzują się dużą sezonowością.

- Największym całorocznym hitem sprzedażowym Kamis w segmencie mieszanek jest Przyprawa Złocista do Kurczaka oraz Przyprawa do Gyrosa. Innymi ważnymi mieszankami, które trafiły w kulinarne upodobania Polaków są przyprawy do dań kuchni włoskiej - przyznaje Iwona German.

I dodaje, że coraz wyraźniejsze są trendy związane ze zdrowym trybem życia i McCormick analizuje je nie tylko w Polsce, ale również globalnie.

- Z punktu widzenia McCormicka są to trendy bardzo pozytywne, gdyż konsumenci coraz częściej oczekują produktów wysokiej, sprawdzonej jakości. Na trendach prozdrowotnych na pewno skorzysta też cały sektor ziół i przypraw, bo są to produkty naturalne a konsumenci, którzy poszukują zdrowej alternatywy dla produktów wysoko przetworzonych trafią zapewne przed nasze półki i tu znajdą odpowiednią ofertę. Warto jednak pamiętać, że nawet w produktach naturalnych istotne jest to, w jaki sposób produkt był uprawiany, przechowywany czy transportowany. Dlatego ważne jest, aby jakość produktu była kontrolowana na każdym etapie - dodaje Iwona German.

Firma McCormick Polska jest obecna w Polsce od 2011 roku. Jej główna siedziba znajduje się w Stefanowie. McCormick Polska zatrudnia 800 osób. Firma jest krajowym liderem w ilości sprzedaży na rynku przypraw i musztard, które oferuje pod markami Kamis i Galeo. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Fit-fit 19-10-2017, 13:54:
Jeśli Kamisowi zależy na "prozdrowotności", to polecam do mieszanek przyprawowych nie dodawać cukru i soli - jestem osobą prowadzącą zdrowy tryb życia i właśnie z powodu tych dwóch składników nie kupuję mieszanek kamisowych :)
  • Pieprzniczka 16-10-2017, 21:46:
Bez musztard liderem jest chyba Prymat a w artykule jest mowa rynku przypraw! Kamis się skończył z momentem przejęcia przez Amerykanów.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH