Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McCormick: Social media - to ważny kanał komunikacji z naszymi konsumentami

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-10-2017, 20:42
McCormick: Social media - to ważny kanał komunikacji z naszymi konsumentami
fot. shutterstock

- Social media - to dla nas ważny kanał komunikacji z konsumentami, w którym jesteśmy w stanie bardzo precyzyjnie targetować działania reklamowe, uzupełniając zasięg reklam o te grupy docelowe, do których nie trafimy poprzez inne kanały. To zasadniczy benefit płynący z wyboru tych kanałów komunikacji. Warto zaznaczyć, że wielu z naszych konsumentów jednocześnie spotyka się z reklamami naszej marki w kilku mediach, co wywołuje efekt synergii z korzyścią dla odbioru marki Kamis - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Iwona German, członek zarządu, dyrektor marketingu w regionie CEE, McCormick & Company.

- Komunikacja marki Kamis w kanałach internetowych jest częścią strategii komunikacji marki Kamis opartej na branded contencie. Nie wydzielamy jej z całości naszych działań, nie prowadzimy osobnej linii komunikacji w sieci, ale dbamy, aby treści publikowane w internecie – również w social mediach – były częścią historii o marce, którą konsekwentnie opowiadamy we wszystkich kanałach. Na podstawie badań jakościowych, które realizujemy z naszym domem mediowym wiemy, że takie podejście przynosi wzrosty wskaźników percepcji marki w ważnych dla nas obszarach, wyróżnikach marki - mówi Iwona German.

I dodaje, że działania w social mediach są dla grupy bardzo efektywną formą reklamy. - ROI w porównaniu z komunikacją w innych kanałach jest wysoki, co wiemy z badań ekonometrycznych. Z pewnością jest to efekt precyzyjnego targetowania i optymalizacji kampanii, ale i utrzymania wspomnianej wyżej spójności w komunikatach oraz testowania nowych rozwiązań reklamowych, jakie oferuje np. Facebook - dodaje Iwona German.

Firma McCormick Polska jest obecna w Polsce od 2011 roku. Jej główna siedziba znajduje się w Stefanowie. McCormick Polska zatrudnia 800 osób. Firma jest krajowym liderem w ilości sprzedaży na rynku przypraw i musztard, które oferuje pod markami Kamis i Galeo. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 319) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH