Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

MedFood Group poszukuje fit inwestorów. Najpierw crowdfunding, wkrótce giełda

Sieć poradni dietetycznych, e-porady, aplikacje i gry o zdrowym stylu życia, odchudzanie białych kołnierzyków, żywność wspierająca walkę z chorobami, a na deser: fit słodycze. MedFood Group, innowacyjna spółka z branży health & wellness, chce ruszyć na NewConnect  jeszcze w 2019 roku. Na rozgrzewkę wybrała crowdinvesting.

MedFood Group poszukuje fit inwestorów. Najpierw crowdfunding, wkrótce giełda
Marcin Marcinkiewicz, prezes zarządu i akcjonariusz MedFood Group SA/ fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
Data: 15-04-2019, 16:14

Model biznesowy MedFood Group to szereg usług i produktów skoncentrowanych na zdrowym stylu życia, dietetyce, medycynie sportowej i psychologii. Firma zaczynała działalność w 2015 roku od poradni dietetycznej w Bydgoszczy. Obecnie ma ich sześć, w tym także w Gdańsku Lublinie i Olsztynie oraz dwie w Warszawie. Obok konsultacji, organizuje w nich szkolenia dla większych grup, w tym korporacji.

Spółka wprowadziła model świadczenia usług online dla klientów z całej Polski i zagranicy. W sieci sprzedaje szkolenia stacjonarne, ale też prowadzi konsultacje online i interaktywne szkolenia. Promuje je przez własne portale tematyczne, które przejęła w połowie 2018 r.

– W niecały rok zbudowaliśmy solidną bazę klientów i społeczność skupioną wokół własnych kanałów online. Łącznie z mediami należącymi do Grupy WM, która jest naszym partnerem strategicznym, notujemy ponad 3 miliony wizyt użytkowników miesięcznie – mówi Marcin Marcinkiewicz, prezes zarządu i akcjonariusz MedFood Group SA. – To ogromny potencjał stałego docierania do klientów, a w miarę realizacji strategii rozwoju nasza baza klientów i liczba użytkowników serwisów istotnie się powiększy – dodaje.

Jeszcze pod koniec 2017 roku potencjał bydgoskiej firmy dietetycznej MedFood zauważyła grupa inwestorów związanych z notowanym na GPW funduszem VC IQ Partners SA. Po dokonaniu akwizycji lokalnych poradni, założyli oni spółkę MedFood Group, której celem od początku był debiut na giełdzie. Obecnie jej akcjonariuszami są m.in. Marcin Marcinkiewicz (prezes zarządu), Tobiasz Niemiro i Marcin Aszkiełowicz oraz podmioty związane z Grupą Medialną WM.

W strategii na lata 2018-2021 MedFood zapisał inwestycje w oparciu o pięć filarów. Trzy z nich obejmują rozwój dotychczasowego modelu biznesowego: usług dietetycznych stacjonarnych i online, współpracy z korporacjami i działalności wydawniczo edukacyjnej. – Przewidujemy, że skok przychodów przyniosą nam w kolejnych latach nowe segmenty działalności – wdrożenie nowych, innowacyjnych usług IT i wejście na rynek żywności funkcjonalnej – zapowiada prezes. Wypracowane modele działania będą powielane na rynkach zagranicznych.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.124.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.