Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

MediaCom wygrał w przetargu Grupy Hortex na obsługę budżetu mediowego

Dom mediowy MediaCom wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Hortex. Poza planowaniem i zakupem kampanii mediowych (off-line i digital), MediaCom będzie również świadczył usługi w zakresie modelowania ekonometrycznego. Współpraca rozpoczyna się od lutego b.r.

MediaCom wygrał w przetargu Grupy Hortex na obsługę budżetu mediowego
fot. materiały prasowe

Hortex to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek spożywczych. Chce inspirować konsumentów do lepszego i pysznego odżywiania. 

MediaCom (GroupM / WPP) będzie odpowiadać za kompleksową obsługę kampanii mediowych Hortexu, w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów dla klienta w kanałach off-line i digital (od lutego b.r.). Natomiast wchodząca w skład domu mediowego jednostka MediaCom Business Science będzie realizowała dla Hortexu projekty z zakresu modelowania ekonometrycznego.

Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, Teva, Polpharma, PLAY, TCCC, Mars, Danone Group,  PSA, Adidas, Tesco, Netia SA, Manta, iRobot.

Wraz z Mindshare i Wavemaker (powstały z połączenia domów mediowych: MEC i Maxus) wchodzi w skład GroupM, będącej operacyjnym ramieniem WPP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Hortex RSS ALERT    /    Grupa Hortex RSS ALERT    /    MediaCom RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.196.192
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.