Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Międzychód promuje przetwory w Kazachstanie

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 14-11-2014, 15:32

Międzychód po raz kolejny uczestniczył w międzynarodowych targach spożywczych. Po wrześniowym WorldFood w Moskwie, dania gotowe i przetwory z Wielkopolski promowano na Międzynarodowych Targach Spożywczych WorldFood w Ałmaty (Kazachstan). Udział polskiej firmy w tym wydarzeniu jest częścią Programu Promocji Polskiej Gospodarki w Kazachstanie ogłoszonego przez Ministerstwo Gospodarki. Tegoroczna, siedemnasta edycja imprezy odbyła się w dniach 5-7 listopada.

WorldFood Kazakhstan to jedne z największych targów rolno-spożywczych w tej części świata. Przez trzy dni w trzech halach Atakent International Exhibition Centre zaprezentowało się ponad 400 firm z 36 krajów. Jedną z nich był Międzychód, który sukcesywnie poszerza swoją ofertę i ma ambitne plany eksportowe.

- Udział w międzynarodowych wydarzeniach branży spożywczej to jeden z najistotniejszych elementów strategii naszej firmy - informuje Magdalena Kasperczak, dyrektor marketingu. - Targi WorldFood to dla nas doskonała okazja, by zaprezentować atuty naszych produktów potencjalnym partnerom z całego świata. Mamy nadzieję, że międzynarodowa publiczność doceni polski smak i wysoką jakość międzychodzkich dań i przetworów - dodaje. Targi WorldFood odbywały się podczas Polsko-Kazachstańskiego Forum Gospodarczego w Ałmaty oraz równolegle z innymi wydarzeniami branżowymi: targami WorldTech, WorldAgro i KazUpack.

Międzychód promował w Kazachstanie ofertę, na którą składają się: kompletne dania gotowe, sosy pomidorowe, takie przetwory warzywne jak ketchup i ogórki, a także dżemy i powidła. Firmie szczególnie zależy na zwróceniu uwagi międzynarodowej publiczności na tradycyjne dania gotowe, które przywołują skojarzenia z lokalną kuchnią wielkopolską. Produkty Międzychodu powstają w oparciu o tradycyjne receptury i bazują na naturalnych składnikach, które pochodzą od zaufanych rolników. Nie zawierają sztucznych konserwantów, barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku.

Jak zapewnia kierownictwo spółki, udział w listopadowych targach to kolejny krok w stopniowym poszerzaniu jej oferty eksportowej i z pewnością nie będzie ostatnim tego typu przedsięwzięciem wielkopolskiej firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH