Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Międzychód rozpoczyna kampanię reklamową

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 31-10-2014, 15:08
Międzychód rozpoczyna kampanię reklamową
(fot. mat.pras.)

Międzychód, marka ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej, rozpoczyna ogólnopolską kampanię promocyjną. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno najpopularniejsze stacje telewizyjne, jak i Internet.

- Tworząc kreację spotu, chcieliśmy podkreślić nasze zalety i to, co najbardziej nas wyróżnia: lokalność, polski smak, który pamiętamy z dzieciństwa i oczywiście jakość naszych produktów. Jesteśmy polską firmą, bazujemy na regionalnych warzywach i tradycyjnych, polskich przepisach, znanych z obiadów w rodzinnym gronie - mówi Magdalena Kasperczak, dyrektor marketingu. Akcja spotu dzieje się w plenerze, blisko natury. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu - spot oddaje wartości, które są bliskie naszej marce - dodaje.

Międzychód intensywnie buduje swoją rozpoznawalność w całej Polsce: pojawia się m.in. w prasie branżowej oraz na targach żywności, gdzie zdobywa uznanie konsumentów. Spot reklamowy, który wyemitują najpopularniejsze stacje telewizyjne oraz serwisy internetowe, jest kolejnym krokiem marki zmierzającym do budowy ogólnopolskiej dystrybucji.

- Klienci sami zauważyli, kiedy wprowadziliśmy do sprzedaży produkty Międzychodu, coraz częściej po nie sięgają. Największą popularnością cieszy się koncentrat pomidorowy 190 g, który zajmuje drugie miejsce co do sprzedaży w moim sklepie. Klienci chwalą jego konsystencję i smak. Dobrze wypada też dżem truskawkowy, zwłaszcza na tle innej znanej marki. Moi Klienci są zadowoleni, że produkty Międzychodu wróciły na półkę. Ja też jestem klientką tej marki - opowiada Zofia Kaczmarek, kierowniczka Chaty Polskiej w Kostrzynie Wielkopolskim.

Kampania reklamowa marki potrwa do końca listopada. Strategię komunikacji oraz scenariusz spotu przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada MEC. Międzychód współpracuje też z agencją AdStone, która odpowiada za Social Media, oraz z Q&A Communications, która dba o kompleksową obsługę PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH