REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Międzychód rozpoczyna kampanię reklamową

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 31-10-2014, 15:08
Międzychód rozpoczyna kampanię reklamową
(fot. mat.pras.)

Międzychód, marka ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej, rozpoczyna ogólnopolską kampanię promocyjną. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno najpopularniejsze stacje telewizyjne, jak i Internet.

REKLAMA

- Tworząc kreację spotu, chcieliśmy podkreślić nasze zalety i to, co najbardziej nas wyróżnia: lokalność, polski smak, który pamiętamy z dzieciństwa i oczywiście jakość naszych produktów. Jesteśmy polską firmą, bazujemy na regionalnych warzywach i tradycyjnych, polskich przepisach, znanych z obiadów w rodzinnym gronie - mówi Magdalena Kasperczak, dyrektor marketingu. Akcja spotu dzieje się w plenerze, blisko natury. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu - spot oddaje wartości, które są bliskie naszej marce - dodaje.

Międzychód intensywnie buduje swoją rozpoznawalność w całej Polsce: pojawia się m.in. w prasie branżowej oraz na targach żywności, gdzie zdobywa uznanie konsumentów. Spot reklamowy, który wyemitują najpopularniejsze stacje telewizyjne oraz serwisy internetowe, jest kolejnym krokiem marki zmierzającym do budowy ogólnopolskiej dystrybucji.

- Klienci sami zauważyli, kiedy wprowadziliśmy do sprzedaży produkty Międzychodu, coraz częściej po nie sięgają. Największą popularnością cieszy się koncentrat pomidorowy 190 g, który zajmuje drugie miejsce co do sprzedaży w moim sklepie. Klienci chwalą jego konsystencję i smak. Dobrze wypada też dżem truskawkowy, zwłaszcza na tle innej znanej marki. Moi Klienci są zadowoleni, że produkty Międzychodu wróciły na półkę. Ja też jestem klientką tej marki - opowiada Zofia Kaczmarek, kierowniczka Chaty Polskiej w Kostrzynie Wielkopolskim.

Kampania reklamowa marki potrwa do końca listopada. Strategię komunikacji oraz scenariusz spotu przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada MEC. Międzychód współpracuje też z agencją AdStone, która odpowiada za Social Media, oraz z Q&A Communications, która dba o kompleksową obsługę PR.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH