Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Millenialsi napędzają rynek eko żywności

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2017, 15:03
Millenialsi napędzają rynek eko żywności
Karolina Liberka, Business Development Deputy Director z agencji marketingowej Feno

- Obecnie nie można już mówić o trendzie prozdrowotnym. Z naszej perspektywy to nie jest trend, tylko coraz częściej nasza rzeczywistość. Po prostu coraz częściej sięgamy po prostukty ekologiczne i prozdrowotne. Społecznie dorośliśmy już do momentu w którym zdajemy sobie sprawę, że dieta wpływa na całe nasze życie - komentuje dla serwisu www.portalspozywczy.pl Karolina Liberka, Business Development Deputy Director z agencji marketingowej Feno.

- Dzięki licznym programom kulinarnym, prasie, coraz częstszym podróżom, poznajemy nowe smaki i kuchnię. Czerpiemy z nich adaptując wiele do swoich codziennych jadłospisów. Nie boimy się nowych smaków. Nie bez związku z tym jest fakt bogacenie się społeczeństwa. Pomimo, że nadal jesteśmy smart shopperami. Czyli chcemy kupować dobre rzeczy w rozsądniej cenie, to mamy świadomość, że eko musi być nieco droższe - zapewnia Karolina Liberka.

Jednak jej zdaniem dusza smart shoppera nie śpi, stąd na grupach poświęconych zdrowemu odżywianiu co chwilę pojawiają się informacje na temat promocji eko jedzenia lub pytania, gdzie można kupić coś w dobrej cenie. - Coraz większym zaufaniem darzymy naszych lokalnych dostawców. Stąd duża popularność sklepów typu: lokalny rolnik, rano zebrano, czy kooperatyw spożywczych lub przeżywających boom RWSów, czyli Rolnictwa Wspierania Społecznego. Rozwój tych formatów wiąże się z tym, że żywność konwencjonalna zaczyna być dla nas nieco podejrzana. W kontekście mięsa mówi się o antybiotykach, w kontekście warzyw o sztucznych przyspieszaczach wzrostu, chemicznych nawozach itd. Lokalność produktów czy wersja eko jest dla nas taką trochę gwarancja na to, że jemy zdrowe rzeczy. Rynek ten napędzają Millenialsi, ale trzeba się zastanowić czym dla nich jest zdrowa żywność i co rozumieją przez tą szeroką definicje - alarmuje Karolina Liberka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 010) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH