Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Naura Foods: superfoods są super nie tylko z nazwy!

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-01-2018, 10:55
Naura Foods: superfoods są super nie tylko z nazwy!
Michał Roczek, prezes zarządu, Bio Naura/ fot. PTWP

- Coraz częściej obok żywności ekologicznej na polskim rynku rekordy popularności biją także produkty z grupy lub z dodatkiem super żywności. Superfoods dotarły do nas ze Stanów Zjednoczonych i naszym zdaniem są super nie tylko z nazwy, wszystkie te składniki mają pozytywną wartość i wspierają konkretne funkcje organizmów konsumentów. Dlatego w najbliższym czasie będziemy chcieli wprowadzić kolejne produkty oparte na składnikach superfoods - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Roczek, prezes zarządu Naura Foods sp. z o.o. (dawna Bio Naura).

- Zdecydowanie brakuje także jednolitej, popartej naukowo listy superfoods, tak aby nie wrzucać do jednego worka wszystkich produktów, które mają dodatkowe właściwości. Dlatego będziemy starali się aby taka lista powstała i została w jakikolwiek sposób zatwierdzona na polskim rynku. Jako marka NAURA także będziemy informować naszych docelowych klientów B2C o właściwościach superfoods i korzyściach jakie płyną z ich spożywania - zapewnia Michał Roczek.

Ostatnie 12 miesięcy były dla całego zespołu Naura Foods okresem wytężonej pracy. - Udało nam się zrealizować większość z wyznaczonych na ten czas celów m.in. w zakresie oferowanego asortymentu oraz liczby pozyskanych klientów. Do naszych największych sukcesów można zaliczyć wprowadzenie do sprzedaży BIO wafelków, które wprowadziliśmy jako pierwsi na rynek polski pod własną marką - NAURA. Zdobyte doświadczenie i kolejni klienci potwierdzają, iż obrana przez nas strategia promocji produktów unikalnych jest skuteczna, a wprowadzanie do naszej oferty kolejnych innowacyjnych wyrobów będzie tylko kwestią czasu - dodaje Michał Roczek.

Plan Naura Foods na najbliższe 12 miesięcy - to wprowadzenie na rynek kilku kolejnych innowacyjnych BIO produktów, które pozwolą spojrzeć klientom na żywność z nieco innej perspektywy.

- Z naszych obserwacji i przeprowadzonych badań wynika, że najbardziej perspektywicznym segmentem jest kategoria przekąsek. W najbliższym czasie chcielibyśmy poszerzyć nasze portfolio o kolejne produkty w tym segmencie. Obecnie naszym największym hitem sprzedażowym są pierwsze w Polsce BIO wafelki, które są dostępne w dwóch smakach: kakaowym – klasycznym i kokosowym. Idealnie wpisują się w politykę naszej firmy dotyczącej „czystej etykiety”. Wykluczyliśmy ze składu syrop glukozowo – fruktozowy i olej palmowy, które niestety bardzo często stanowią podstawę podobnych produktów - dodaje.

Dodatkowo firma planuje w najbliższym kwartale wprowadzić podobne produkty w różnych grupach asortymentowych. - Wierzymy, że obrany kierunek w 2017 roku potwierdzi się także w 2018 roku i nasi końcowi klienci będą szukać produktów opartych na „czystej etykiecie”, pozbawionych zbędnych składników - zapewnia Michał Roczek.

Zapytany o rządowy pomysł stworzenia tzw. polskich półek Michał Roczek dodał: - Uważamy, że jest to szansa na promowanie polskich producentów i ich produktów. Mamy nadzieję ze działania Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi wpłyną pozytywnie na świadomość klientów końcowych i będą dodatkowym bodźcem na udostępnienie powierzchni półkowej przez osoby decyzje w polskich sieciach handlowych. Podobnie było z półkami z żywnością ekologiczną czy bezglutenową, gdzie każda z sieci na początku bardzo sceptycznie podchodziła do tych grup produktów, a dziś są już to wydzielone całe segmenty w powierzchni handlowej - przypomina.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (8 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH