Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Naura znaczy uśmiech – prezes Bio Naury o rynku eko-żywności w Polsce

  • Autor: Magda Brzózka; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-04-2017, 15:16
Naura znaczy uśmiech – prezes Bio Naury o rynku eko-żywności w Polsce
Michał Roczek, prezes firmy Bio Naura/ fot. materiały prasowe

Założyciele firmy Bio Naura jeszcze pięć lat temu nie przypuszczali, że zawodowo zajmą się sektorem BIO żywności. Dzisiaj działają na rzecz jej propagowania mi.in. poprzez Polską Izbę Żywności Ekologicznej czy wspieranie prozdrowotnych inicjatyw a także rozwijają markę Naura.

Słowo Naura w języku fińskim oznacza „śmiać się”, „uśmiechać”.  Firma Bio Naura, producent ekologicznej żywności, powstała w 2015 r. we Wrocławiu z inicjatywy Pauliny Gola-Sienkiewicz i Michała Roczka. - Pomysł na ekologiczną żywność zrodził się 3 lata temu. Zaczęliśmy od dokładnej analizy rynku, długo pracowaliśmy nad budową brandu i tożsamości firmy. Wcześniej nie mieliśmy nic wspólnego z żywnością, prowadziliśmy własne odrębne działalności – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Roczek, prezes firmy Bio Naura.

Bio Naura zaczynała od 4 indeksów (SKU) w portfolio, teraz ma ich 30 w ofercie. Są to m.in. kasze, mąki, makarony i przekąski. Plan na rok 2017 obejmuje wprowadzenie kolejnych 10 produktów. Bio Naura szuka swojej niszy. – Czujemy, że są nią produkty convenience. To jest kierunek, w którym planujemy się rozwijać – zapewnia prezes firmy.  

Na początku wrocławska firma postawiła na ogólnodostępny brand Naura i do dziś rozwija markę na rynkach polskim i zagranicznym. Naura jest coraz bardziej widoczna na sklepowych półkach. Po roku pojawił się pomysł na powołanie drugiej marki dedykowanej, tylko i wyłącznie sklepom specjalistycznym – w taki sposób jak działają Francuzi i Niemcy. - To był strzał w dziesiątkę i w październiku wystartowaliśmy z alternatywną marką Bio Sana, która jest dystrybuowana do sklepów ekologicznych poprzez jedną z największych hurtowni BIO żywności w Polsce - Smak Natury – mówi Michał Roczek.

Kierunek - inwestycje

Bio Naura pracuje nad tym, aby w najbliższym czasie uruchomić własną linię produkcyjną. Na razie dysponuje magazynem wysokiego składowania we Wrocławiu. - Próbujemy dotrzeć do jak największej liczby sklepów w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Na razie szukamy dystrybutorów, jednak docelowo chcielibyśmy docierać bezpośrednio do sklepów i sieci – mówi Michał Roczek.

Produkty Bio Naury są dostępne w takich sieciach jak: Carrefour, Auchan, Piotr i Paweł oraz Netto. - Prozdrowotne półki w sieciach handlowych bardzo szybko rosną, dlatego ważne jest to, aby wizualnie wyróżnić się i przykuć uwagę klientów. Postawiliśmy na niestandardowe, kolorowe opakowania, które wyróżniają się na tle konkurencji – zapewnia Michał Roczek.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Współpracowałem 20-05-2017, 22:59:
Śmieszny człowiek, ma duże plany, niestety żadnych szans na ich realizacje. Firma jak szybko się pojawiła tak samo szybko zniknie z rynku.
  • Czytelnik 26-04-2017, 11:01:
wszystko zdrowe co bez mięsa

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 374) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH