Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Netto wprowadza do oferty roślinną alternatywę mięsa dla wegan i wegetarian

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-06-2018, 12:33
Netto wprowadza do oferty roślinną alternatywę mięsa dla wegan i wegetarian
fot. shutterstock

Żywność wege cieszy się coraz większą popularnością wśród polskich konsumentów, którzy myślą o ograniczeniu ilości spożywanego mięsa. W odpowiedzi na ten trend, sieć Netto wprowadziła do swojej oferty roślinny zamiennik mięsa pod marką Naturli.

Grono osób, które zaliczają się do wegetarian i wegan, regularnie rośnie w naszym kraju – mówią o tym dane agencji badawczej Mintel, według której już 15 proc. konsumentów zrezygnowało z jedzenia tradycyjnego mięsa. Wielu respondentów deklaruje, iż stara się na co dzień spożywać mniej produktów pochodzenia zwierzęcego, a ich decyzja podyktowana jest chęcią dbania o zdrowie i dobre samopoczucie. Aby zaspokoić potrzeby organizmu na zawarte w mięsie składniki pokarmowe, klienci – wegetarianie poszukują zamienników białka zwierzęcego. Często zależy im także na tym, aby roślinny zamiennik jak najbardziej przypominał mięsne produkty po względem wyglądu i smaku, dzięki czemu nie trzeba drastycznie zmieniać swoich przyzwyczajeń żywieniowych. 

Odpowiedzią na potrzeby tych osób jest roślinny produkt mielone Naturli, który wygląda i smakuje jak… wołowina. Można go znaleźć w sklepach Netto, w ladach chłodniczych, tuż obok prawdziwej mielonej wołowiny.

Mielone Naturli swój smak, wygląd i konsystencję zawdzięcza formule, która została opracowana w Danii. Tekstura i białko to zasługa soi i pszenicy, tłuszcz pochodzi z kokosa, smak umami z migdałów, pomidorów i borowików, a kolor od buraków.

Zdaniem ekspertów Netto sięganie po roślinne zamienniki mięsa przyczynia się również do dbania o środowisko naturalne. Produkcja takiej żywności wiąże się ze znacznie mniejszą emisją dwutlenku węgla i oszczędnym zużyciem wody. Opakowania marki Naturli zostały stworzone z poszanowaniem środowiska naturalnego, składają się co najmniej w 50 procentach z tworzywa sztucznego, pochodzącego z odzysku.

Netto ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (10)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Maciek 02-07-2018, 15:38:
Jeszcze nie miałem okazji spróbować, ale widziałem, że ludzie zaczęli z tego "pierogi z mięsem" robić i podobno bardzo smaczne..
Bolognese czy burgery powinny też wyjść z tego świetne..
  • Alek 01-07-2018, 17:24:
Wreszcie!!! :)
  • Tomek 01-07-2018, 10:33:
Myśliwy... Myślenie faktycznie na poziomie neandertala :)
Netto super, czekamy na więcej

Zobacz wszystkie komentarze (10)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.