Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nielsen: Spółka Maspex Wadowice zwiększyła wydatki reklamowe w marcu 2018 r.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-04-2018, 11:58
Nielsen: Spółka Maspex Wadowice zwiększyła wydatki reklamowe w marcu 2018 r.
fot. materiały prasowe

Spółka Maspex Wadowice znacząco zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w marcu 2018 roku – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną spółki Maspex Wadowice wyniosły w marcu 2018 r. 30,5 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie poprzedniego roku wydatki na ten cel wyniosły 12,1 mln zł. 

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 461) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane