Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Niestandardowy konkurs marki Bakal!

  • Autor: pr
  • Data: 03-11-2017, 09:54
Niestandardowy konkurs marki Bakal!
fot. materiały prasowe

W związku z premierą nowej linii przekąsek, firma Atlanta Poland S.A. ogłosiła na facebookowym profilu swojej marki konkurs. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie nagrody.  Fani marki walczą o możliwość pojawienia się na opakowaniach nowych produktów.

W dobie Internetu konkursy odbywające się w mediach społecznościowych to zasadniczy element strategii marketingowej marki. Ważnym aspektem takiej internetowej zabawy jest  interakcja z fanami. Dzięki obustronnej komunikacji zarówno jedna, jak i druga strona odnosi korzyści. Marka – dzięki zastosowaniu viral marketingu zyskuje potencjalnych klientów, natomiast konsument otrzymuje szansę zdobycia ciekawych nagród. Na takie rozwiązanie postawiła Atlanta Poland S.A.

Pod koniec października w sklepach pojawiła się nowa seria produktów Bakal Vintage. Inspiracją do jej powstania był amerykański styl lat 50-tych. W związku z wprowadzeniem nowej linii przekąsek marka ogłosiła w social mediach konkurs. Uczestnicy zabawy nadsyłają swoje zdjęcia w stylu Vintage. Fotografie zwycięzców zostaną  przerysowane i finalnie trafią na opakowania nowych produktów.

- Jest to bardzo ciekawa inicjatywa. Marka stawia na interakcję z fanami i otwiera się na nich do tego stopnia, że chce, aby konsumenci uczestniczyli w procesie tworzenia nowej serii produktów. Trzeba mieć odwagę, aby postawić na tak nowatorski pomysł! – mówi Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries, która realizuje kampanię.

- Zasady naszej zabawy są proste. Trzeba udostępnić swoje zdjęcie w stylu amerykańskich lat 50-tych. Styl  z tamtego okresu doskonale odzwierciedla naszą nową serię Vintage, w której skład wchodzą prażone przekąski takie jak orzechy, czy migdały. Konkurs bardzo spodobał się naszym fanom, w pierwszych dniach otrzymaliśmy bardzo dużo zdjęć. Cieszymy się z tak wielkiego  zaangażowania, ale wybór zwycięzców będzie bardzo trudny. – Dodaje Hubert Błaszczak, Marketing Manager Atlanta Poland S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH