Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Niestandardowy konkurs marki Bakal!

  • Autor: pr
  • Data: 03-11-2017, 09:54
Niestandardowy konkurs marki Bakal!
fot. materiały prasowe

W związku z premierą nowej linii przekąsek, firma Atlanta Poland S.A. ogłosiła na facebookowym profilu swojej marki konkurs. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie nagrody.  Fani marki walczą o możliwość pojawienia się na opakowaniach nowych produktów.

W dobie Internetu konkursy odbywające się w mediach społecznościowych to zasadniczy element strategii marketingowej marki. Ważnym aspektem takiej internetowej zabawy jest  interakcja z fanami. Dzięki obustronnej komunikacji zarówno jedna, jak i druga strona odnosi korzyści. Marka – dzięki zastosowaniu viral marketingu zyskuje potencjalnych klientów, natomiast konsument otrzymuje szansę zdobycia ciekawych nagród. Na takie rozwiązanie postawiła Atlanta Poland S.A.

Pod koniec października w sklepach pojawiła się nowa seria produktów Bakal Vintage. Inspiracją do jej powstania był amerykański styl lat 50-tych. W związku z wprowadzeniem nowej linii przekąsek marka ogłosiła w social mediach konkurs. Uczestnicy zabawy nadsyłają swoje zdjęcia w stylu Vintage. Fotografie zwycięzców zostaną  przerysowane i finalnie trafią na opakowania nowych produktów.

- Jest to bardzo ciekawa inicjatywa. Marka stawia na interakcję z fanami i otwiera się na nich do tego stopnia, że chce, aby konsumenci uczestniczyli w procesie tworzenia nowej serii produktów. Trzeba mieć odwagę, aby postawić na tak nowatorski pomysł! – mówi Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries, która realizuje kampanię.

- Zasady naszej zabawy są proste. Trzeba udostępnić swoje zdjęcie w stylu amerykańskich lat 50-tych. Styl  z tamtego okresu doskonale odzwierciedla naszą nową serię Vintage, w której skład wchodzą prażone przekąski takie jak orzechy, czy migdały. Konkurs bardzo spodobał się naszym fanom, w pierwszych dniach otrzymaliśmy bardzo dużo zdjęć. Cieszymy się z tak wielkiego  zaangażowania, ale wybór zwycięzców będzie bardzo trudny. – Dodaje Hubert Błaszczak, Marketing Manager Atlanta Poland S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.