Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nietypowa akcja edukacyjna na temat pszczół

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 26-08-2015, 13:38

Trzej Kujawscy Zapylacze pszczół wcielili się w rolę pszczół, aby uświadomić Polakom, jak ważną pracę wykonują one na co dzień. Film z ich udziałem został już obejrzany ponad milion razy. Nietypowa akcja jest częścią jubileuszowej, 5. edycji programu "Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom”.

Znaczenie pszczołowatych dla człowieka i środowiska jest nie do przecenienia. Kojarzymy je przede wszystkim z produkcją miodu, jednak zawdzięczamy im o wiele więcej. Warzywa, owoce, bawełna, migdały czy kawa to tylko niektóre produkty, które powstają dzięki zapylaniu przez pszczołowate. Aby o tym uczyć, powołano do życia Kujawskich Zapylaczy. Trzech śmiałków wcieliło się w rolę pszczół i w specjalnych strojach próbowało zastąpić je w ich codziennych obowiązkach. Gosia, Maciej i Antek w serii filmów odkrywają przed nami tajniki podjętego przez siebie wyzwania i opowiadają o trudach pracy wykonywanej na co dzień przez pszczołowate. Poprzez akcję z Kujawskimi Zapylaczami organizator programu „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom” chciał skierować uwagę społeczeństwa na masowe wymieranie pszczół i potrzebę ich ochrony.

Kujawskich Zapylaczy można było spotkać 8 sierpnia w wybranych placówkach podczas Wielkiego Dnia Pszczół. Do obchodów tego święta przyłączyło się ponad 50 instytucji przyrodniczych z całego kraju – ogrody botaniczne, parki narodowe i krajobrazowe, muzea i skanseny. Tego dnia na osoby ciekawe świata pszczołowatych czekał szereg zabaw i atrakcji edukacyjnych. Dzięki nim można było dowiedzieć się więcej o pszczołowatych, poznać różnorodność produktów, które im zawdzięczamy oraz dowiedzieć się, czemu ochrona tych pożytecznych owadów jest tak ważna. A także, jak każdy z nas może się im odwdzięczyć za ich pracę.

Za stworzenie idei kreatywnej, strategię komunikacji akcji Kujawscy Zapylacze, planowanie i zakup mediów oraz realizację działań odpowiada Starcom MediaVest Group we współpracy z ZT „Kruszwica” S.A. i agencją PR Garden of Words.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KSWZakłady Tłuszczowe KRUSZWICA SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH