Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa marka w portfolio spowodowała wzrost sprzedaży spółki Helio

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 26-07-2010, 14:56

Przewidywany przez ekspertów Millenium DM wzrost sprzedaży w II kwartale wynika z pozytywnych tendencji widocznych we wcześniejszych trzech kwartach roku obrotowego. Do czynników powodujących wzrost przychodów należy m.in. wprowadzenie bakalii segmentu premium pod marką Helio Gold.

W ubiegłym roku negatywny wpływ na marżę brutto miała niekorzystna dla importerów sytuacja na rynkach walutowych i dlatego tegoroczna marża powinna być wyższa r/r. Analitycy Millenium DM zakładają ją jednak na poziomie niższym niż w pozostałych kwartałach roku obrotowego. Większa r/r marża brutto powinna przyczynić się do poprawy marży EBIT.

Podobnie jak w przypadku Bakallandu, II kwartał ze względu na sezonowo niską sprzedaż ma niewielki wpływ na wyniki całego roku obrotowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH