REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowe linie produktów Virtu

  • Autor: Virtu
  • Data: 06-10-2010, 11:30
Nowe linie produktów Virtu

Firma Virtu, czołowy producent dań gotowych, wprowadziła do swojej oferty dwie nowe linie produktów: FIT - dla dbających o linię i Kids - dla najmłodszych smakoszy.

REKLAMA

- Nowe linie produktów to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku i postulaty zgłaszane przez naszych klientów - mówi Dagmara Mikulska, właścicielka firmy Virtu. W miarę możliwości staramy się uwzględniać sugestie konsumentów i dopasowywać ofertę Virtu do ich oczekiwań. Stąd pomysł na linię FIT, dedykowaną osobom dbającym o sylwetkę oraz na linię Kids, przeznaczoną dla dzieci.

W linii FIT znalazły się naleśniki wegetariańskie oraz ryż z warzywami, natomiast w linii dla dzieci - naleśniki z serem i brzoskwiniami, naleśniki z jabłkiem oraz pierożki z serem i truskawkami. Obie linie mają nową szatę graficzną dopasowaną do specyfiki produktów. Nowoczesne opakowanie linii dla dzieci przyciąga wzrok, kusi kolorami i wraz z wesołymi postaciami na wieczku zachęca milusińskich do zjedzenia smacznego obiadu. Natomiast opakowania linii FIT zostały ubrane w charakterystyczne dla lżejszych produktów jasne barwy z wyraźnym, ujętym przy logotypie członem fit, oznaczającym że danie, dzięki obniżonej kaloryczności przeznaczone jest dla wszystkich dbających o zdrowie i smukłą sylwetkę. Dodatkowo, produkty w obu liniach mają gramaturę odpowiednią dla swojej grupy celu, dopasowaną tak, aby danie starczało dokładnie na jeden posiłek: w linii FIT jest to 300g a w linii Kids - 200g.

www.virtu.com.pl

KOMENTARZE: (11)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • iza 31-05-2011, 09:32:
Być może od kilku miesięcy, nie wiem, ostatnio dopiero je zauważyłam na półkach sklepowych
  • Kazik 30-05-2011, 21:18:
Linia kids istnieje już od wielu miesięcy i jedyna zmianą będzie w niej - zmiana opakowania, a tzw linia Fit to ciągle te same Naleźniki wegetariańskie w nowej szacie....jaka firma taki news....
  • iza 30-05-2011, 15:35:
W końcu jakaś firma pomyślała o osobach, które kupują produkty w wersji light czy fit

Zobacz wszystkie komentarze (11)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH