Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Owoce i warzywa

Nowy zarząd, nowa strategia. Hortex chce rosnąć szybciej niż segment soków i mrożonek - wywiad z prezesem Grupy

Grupa Hortex ma nowy zarząd, który z kolei ma nową strategię rozwoju dla marki i firmy. - Hortex to firma, która ma ogromny potencjał, świetną rozpoznawalną markę. To firma, która ma produkty, które są gotowe do zwiększenia swojej skali na rynku. I to jest to wyzwanie: co zrobić, żeby firma rosła i to w taki sposób, który odpowiada naszym oczekiwaniom. A ambicje są takie, by rosnąć powyżej kategorii, w których działa. Naszą odpowiedzią będzie innowacyjność, a przez to atrakcyjność dla konsumentów - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Paweł Gurgul, prezes Grupy Hortex.

Nowy zarząd, nowa strategia. Hortex chce rosnąć szybciej niż segment soków i mrożonek - wywiad z prezesem Grupy
Paweł Gurgul, prezes Grupy Hortex; fot. PTWP

Od czerwca 2018 r. zarządza pan Grupą Hortex. Jaki Hortex Pan zastał i na czym skupiał Pan działania przez ostatnie pół roku. Jakie wyzwania stoją przed nowym zarządem firmy – legendy jaką jest Grupa Hortex?

Konstytuowanie nowego zarządu w spółce to swego rodzaju audyt dla nowego zarządu to praca analityczna, sprawdzenie tego o czym jest dana organizacja.

Hortex to firma z ogromnymi tradycjami i historią i to nie o to chodzi, żeby zostać historykiem firmy, ale żeby już na samym początku zrozumieć jaka jest logika jej działania, mocne strony, przewagi konkurencyjne.

Zarząd Grupy Hortex, który figuruje w KRSie, składa się z czterech osób, poza mną są w nim: Anna Pardej, szefowa finansów, Dawid Borowiec, szef marketingu i strategii oraz osoba, która od kilkunastu lat zajmuje się operacjami i logistyką czyli Mirosław Graczyk. Dużą wartością naszej firmy są kobiety, dlatego w szerszym zarządzie Horteksu jest ich więcej m.in. Sylwia Krzyżycka szefowa HR, która odpowiada za cały obszar  związany z zasobami ludzkimi, dzisiaj bardzo ważny, zwłaszcza jeśli chce się wprowadzić kulturę różnorodności, innowacyjności, kulturę firmy nastawionej na konsumentów, klientów, pracowników, kulturę sukcesu.

Hortex to firma, która ma ogromny potencjał, świetną rozpoznawalną markę, utożsamiany z z ważnymi dla konsumentów aspektami: ze świeżością, jakością, zdrowiem, owocami, warzywami. To firma, która ma produkty , które są gotowe do zwiększenia swojej skali na rynku. I to jest to wyzwanie: co zrobić, żeby firma rosła i to w taki sposób, który odpowiada naszym oczekiwaniom. A ambicje  są takie, by rosnąć powyżej kategorii, w których działa. Naszą odpowiedzią będzie innowacyjność, a przez to atrakcyjność dla konsumentów. Hortex jest obsesyjny na punkcie jakości swoich produktów i na tym chcemy budować wartość i wielkość brandu.

więcej informacji:

Grupa Hortex RSS ALERT    /    Hortex RSS ALERT    /    Paweł Gurgul RSS ALERT    /    Mid Europa Partners RSS ALERT    /    Argan Capital RSS ALERT    /    Ren RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • KRUK 2018-11-19 15:35:38
    A co ze starym Prezesem Kurpiszem? czy jeszcze zyje?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.41.66
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.