Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Paula chce wejść z naturalnymi przekąskami Crispy do dużych sieci handlowych

  • Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-05-2010, 09:18
Paula chce wejść z naturalnymi przekąskami Crispy do dużych sieci handlowych

- Doświadczenie w produkcji naturalnych dodatków do żywności już mamy, teraz musimy się nauczyć sprzedaży. Dlatego negocjujemy z sieciami handlowymi, to nie są łatwe rozmowy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Radaś, współwłaściciel FPH Paula.

- Naszym głównym zadaniem na najbliższe miesiące jest zbudowanie dystrybucji - mówi Adam Radaś.

Obecnie owocowo-warzywne przekąski Crispy są dostępne w szkołach i przedszkolach na terenie całej Polski oraz w takich sieciach jak: Bomi, Społem, Lewiatan, Chata Polska, Kaufland i Stokrotka, produkty są też dostępne w sklepach ze zdrową żywnością.

- Chcemy przekonać m.in. takie sieci jak Tesco, Carrefour czy Biedronka do naszych produktów i brandu Crispy. Chociaż jest to czasochłonne, bo pojawienie się nowego gracza na rynku zazwyczaj stawia przed nim większe wymagania. To sieci dyktują warunki współpracy. Dla nas najłatwiej byłoby sprzedawać w handlu nowoczesnym, ze względu na wolumeny sprzedaży, jednak zaufanie do marki Crispy w sieciach musimy budować od podstaw, co zajmie nam trochę czasu - mówi Adam Radaś.

Władze Pauli twierdzą, że teraz jest odpowiedni moment, żeby wejść do sieci. - Mamy wyjątkowy produkt a nie mamy konkurencji ani w Polsce ani na świecie - mówi Adam Radaś.

Zdaniem przedstawiciela Pauli w grupie adresatów produktów Crispy znajduje się m.in. młodzież i dzieci, dla których szczególnie ważne jest budowanie właściwych nawyków żywieniowych. - Rozmawiamy o dystrybucji w ramach programu „Owoce w szkole" w Danii i Włoszech. W Polsce nie przystąpiliśmy do programu, ze względu na ograniczenie ustawodawcy do dostarczania do szkół jedynie świeżych owoców i warzyw - mówi Adam Radaś.

Jednak najważniejszym i najbardziej dochodowym kanałem dystrybucji będzie zawsze sprzedaż detaliczna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Serek 07-08-2011, 14:55:
a mi się wydaje, ze pomysł jest spoko. znam produkty tej firmy cripsy - suszone owoce i warzywa i uwazam,ze to całkiem smaczne i zdrowe rzeczy. czemu nie atakowac innych sieci. zdrowe to jest,wiec ma szanse na sukces. ja osobiscie lubie te jabłka
  • Mirek 07-05-2010, 00:48:
Podobny produkt (chipsy jablkowe, buraczkowe, marchewkowe) swego czasu mial Kamis i sprzedawalo sie to bez rewelacji.... Ale zycze firmie sukcesu!:)
  • Moll 06-05-2010, 23:31:
Co to za firma ta Paula, lansuje się na tym portalu bardzo często.Czy ta firma robi jakieś konkretne obroty czy tylko się opisuje. Te chipsy to taki średni pomysł , tak mi się wydaje, ale mogę nie mieć racji. Oby tylko nie przesadziła z tym lansem.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH