REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Paula: Nie myślimy o produkcji tradycyjnej żywności

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, MB
  • Data: 24-04-2011, 16:19
Paula: Nie myślimy o produkcji tradycyjnej żywności

- Nasza strategia na najbliższe lata zakłada rozwój produkcji naturalnych dodatków do żywności w oparciu o innowacyjne technologie. Nie planujemy wchodzić w produkcję żywności tradycyjnej - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, brand manager FPH Paula.

REKLAMA

Producent ekologicznej żywności, firma Paula, w tym roku planuje inwestycje w rozwój nowych technologii przetwórstwa żywności, które pozwolą na zachowanie w jak największym stopniu jej naturalnych walorów.

- Rozwijanie takich technologii jest odpowiedzią na potrzeby płynące z rynku, od producentów żywności, poszukujących naturalnych półproduktów wysokiej i najwyższej jakości. Tempo rozwoju innowacyjnych technologii uzależniamy m.in. od środków jakie uda się nam pozyskać z funduszy Unii Europejskiej na ten cel - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, brand manager FPH Paula.

Producent owocowo-warzywnych przekąsek Crispy Natural planuje pojawiać się na nowych rynkach.

- Wszystkie rynki, zarówno te na których jesteśmy, jak i te na których dopiero będziemy traktujemy priorytetowo. W nieodległej przyszłości zamierzamy wejść z naszymi produktami Crispy Natural lub wzmocnić swoją obecność na rynkach: Rosji, Ukrainy, Białorusi, Czech, Słowacji Wielkiej Brytanii, Włoch. Obecnie prowadzimy bądź finalizujemy rozmowy handlowe dotyczące obecności naszych produktów właśnie na tych rynkach - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz.

Produkty Crispy Natural obecnie można nabyć zarówno w dużych jak i małych miastach, w sieciach ogólnopolskich i regionalnych, w punktach sprzedaży detalicznej, sklepach osiedlowych czy lokalnych, sklepach ze zdrową żywnością, w sprzedaży internetowej oraz bezpośrednio od producenta.

- Crispy Natural są również dostępne w aptekach na terenie Polski. Planujemy rozbudowywać ten kanał dystrybucji - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz.

Przedstawiciele firmy zapewniają, że nie rywalizują ani z polskimi firmami ani z producentami tradycyjnych chipsów.

- Oferujemy zupełnie inne produkty, naturalne, bez smażenia i pieczenia, bez dodatku tłuszczu i cukrów, bez sztucznych dodatków poprawiających wygląd zapach i smak - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz.

FPH Paula jest producentem naturalnych dodatków do żywności. Firma współpracuje z takimi firmami jak m.in.: Nestle, Unilever, Kamis, Prymat czy Heinz. Firma Paula wypracowała w 2010 r. 45 mln zł przychodów ze sprzedaży. W 2011 r. firma liczy na 17 proc. wzrost przychodów.

Czytaj także:

Paula: Wartość żywności ekologicznej w Polsce może za kilka lat przekroczyć kilka mld zł

Paula: Wzrost cen surowców dotknął większość firm,w tym również nas

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 880) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH