Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Paula: Rynek zdrowej żywności rośnie nawet o 20-30 proc. rocznie

Jak wynika z szacunków ekspertów rynek zdrowej żywności jest jednym z najszybciej rozwijających się w Polsce. - Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na kupowane produkty, ich etykiety oraz skład. Zależy im na tym, aby były naturalne i nieszkodliwe dla zdrowia. Polski rynek żywności ekologicznej szacowany jest na ok. 600 mln zł i jak przewidują eksperci, w kolejnych latach będzie rozwijał się dynamicznie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Renata Łuczyńska-Bogusz, dział komunikacji i pr.

Paula: Rynek zdrowej żywności rośnie nawet o 20-30 proc. rocznie
Wartość polskiego rynku żywności ekologicznej wynosi ok. 600 mln zł i ciągle dynamicznie rośnie

Moda na zdrowe odżywianie w Polsce trwa w najlepsze. Trend ten cieszy przedstawicieli firmy Paula, która produkuje naturalne dodatki do żywności. Przedstawiciele firmy zdają sobie jednak sprawę, że jest to i jeszcze długo będzie nisza spożywcza w naszym kraju. W krajach starej Unii Europejskiej, średnie spożycie zdrowej żywności wynosi ok. 3 proc. liderami są Dania, Szwajcaria, Niemcy i Austria gdzie zdrowa żywność stanowi ok. 4-5 proc. ogólnie spożywanej żywności. W Polsce jest to na razie tylko 0,2 proc.

- W porównaniu do rynku tradycyjnej żywności, rynek ten rośnie dość szybko, bo nawet o 20-30 proc. rocznie. Zwiększa się świadomość Polaków dotycząca zdrowego żywienia i przybywa producentów z tej branży. Dynamice z pewnością sprzyja panująca wśród konsumentów moda na prowadzenie zdrowego stylu życia, a także rosnąca świadomość dotycząca jakości spożywanych produktów. Takie oczekiwania wymuszają na producentach żywności konieczność dostosowania się do potrzeb konsumentów. Dlatego, w naszej ocenie, wraz ze wzrostem świadomości społecznej, segment żywności premium, opartej głównie na naturalnych składnikach powinien rozwijać się w dość szybkim tempie - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz.

FPH Paula jest producentem naturalnych dodatków do żywności. Firma współpracuje z takimi firmami jak m.in.: Nestle, Unilever, Kamis, Prymat czy Heinz.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Renata Łuczyńska-Bogusz RSS ALERT    /    Paula RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Heinz RSS ALERT    /    Unilever RSS ALERT    /    zdrowa żywność RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    dodatki do żywności  RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • M.Kowal 2015-05-14 16:14:32
    Rynek zdrowej żywności rośnie bardzo szybko i jest to okazja dla producentów zdrowej żywności, by wyjść ze swoją ofertą szeroko do potencjalnych konsumentów. Tylko sprzedaż online pozwala na praktycznie bezkosztowe rozpoczęcie własnej działalności. Dodatkowo sprzedając na platformach jak cabas.pl nie trzeba się martwić o wszystkie aspekty techniczne - pozycjonowanie, reklamę internetową. Zaistnienie w świadomości konsumentów zawsze zabiera trochę czasu, więc nie warto czekać. Wszystko czego potrzeba to dobrej jakości produkty, a w tym rodzimi producenci są bardzo dobrzy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.111.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.