Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Paula stawia na rozwój organiczny. Akwizycjom nie mówi jednak nie

- Na razie nie ulegamy modzie na konsolidacje, przejęcia, łączenie się spółek różnych wielkości i o różnych profilach działania. Jednak w przypadku interesujących ofert możemy rozważać różne warianty - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Renata Łuczyńska-Bogusz, dział komunikacji i pr.

Paula stawia na rozwój organiczny. Akwizycjom nie mówi jednak nie
Paula nie planuje akwizycji, ale na oferty współpracy nie jest zamknięta

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 13-06-2013, 14:31

- Obecnie rozwijamy się samodzielnie, nie planujemy konsolidacji ani przejęć, inwestujemy w nowe technologie, park maszynowy i produkty, rozwijamy współpracę w ramach B2B, wciąż rozszerzamy sieć dystrybucji dla marki Crispy Natural - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, dział komunikacji i pr w firmie Paula.

Paula to firma produkcyjna, która przez blisko 20 lat skupialiała się wyłącznie na współpracy B2B. - Pracujemy z większością koncernów spożywczych nad rożnymi projektami, tworzymy produkty nowej generacji, które posiadają dodatkowe wartości, a przede wszystkim zachowują bardzo wysokie poziomy wartości odżywczych, dlatego też pozwalają na tworzenie żywności funkcjonalnej. Do tej pory rozwijaliśmy się i nadal rozwijamy się samodzielnie, tworzymy nowe innowacyjne technologie, dzięki którym powstają nowatorskie produkty. Współpracę z inwestorem rozumiemy wyłącznie w oparciu o partnerskie zasady, których celem były dalszy rozwój innowacyjnych technologii i wytwarzanych w nich produktów. Współpraca z takim inwestorem byłaby z pewnością przez nas rozważana - dodaje.

FPH Paula jest producentem naturalnych dodatków do żywności. Firma współpracuje z takimi firmami jak m.in.: Nestle, Unilever, Kamis, Prymat czy Heinz. 

- Wszystkie kategorie spożywcze, w których jesteśmy obecni, są dla nas istotne. Ważne są dla nas zarówno działania na rynkach detalicznych i rozwój brandu Crispy Natural, jak również ważne są działania w zakresie innowacji, które prowadzimy z naszymi strategicznymi odbiorcami półproduktów- zapewnia Renata Łuczyńska-Bogusz.


 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Renata Łuczyńska-Bogusz RSS ALERT    /    Paula RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Unilever RSS ALERT    /    Heinz RSS ALERT    /    Prymat RSS ALERT    /    przetwory owocowo-warzywne RSS ALERT    /    zdrowa żywność RSS ALERT    /    konsolidacja RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.239.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.