Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Paula stawia na rozwój organiczny. Akwizycjom nie mówi jednak nie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2013, 14:31
Paula stawia na rozwój organiczny. Akwizycjom nie mówi jednak nie
Paula nie planuje akwizycji, ale na oferty współpracy nie jest zamknięta

- Na razie nie ulegamy modzie na konsolidacje, przejęcia, łączenie się spółek różnych wielkości i o różnych profilach działania. Jednak w przypadku interesujących ofert możemy rozważać różne warianty - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Renata Łuczyńska-Bogusz, dział komunikacji i pr.

- Obecnie rozwijamy się samodzielnie, nie planujemy konsolidacji ani przejęć, inwestujemy w nowe technologie, park maszynowy i produkty, rozwijamy współpracę w ramach B2B, wciąż rozszerzamy sieć dystrybucji dla marki Crispy Natural - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, dział komunikacji i pr w firmie Paula.

Paula to firma produkcyjna, która przez blisko 20 lat skupialiała się wyłącznie na współpracy B2B. - Pracujemy z większością koncernów spożywczych nad rożnymi projektami, tworzymy produkty nowej generacji, które posiadają dodatkowe wartości, a przede wszystkim zachowują bardzo wysokie poziomy wartości odżywczych, dlatego też pozwalają na tworzenie żywności funkcjonalnej. Do tej pory rozwijaliśmy się i nadal rozwijamy się samodzielnie, tworzymy nowe innowacyjne technologie, dzięki którym powstają nowatorskie produkty. Współpracę z inwestorem rozumiemy wyłącznie w oparciu o partnerskie zasady, których celem były dalszy rozwój innowacyjnych technologii i wytwarzanych w nich produktów. Współpraca z takim inwestorem byłaby z pewnością przez nas rozważana - dodaje.

FPH Paula jest producentem naturalnych dodatków do żywności. Firma współpracuje z takimi firmami jak m.in.: Nestle, Unilever, Kamis, Prymat czy Heinz. 

- Wszystkie kategorie spożywcze, w których jesteśmy obecni, są dla nas istotne. Ważne są dla nas zarówno działania na rynkach detalicznych i rozwój brandu Crispy Natural, jak również ważne są działania w zakresie innowacji, które prowadzimy z naszymi strategicznymi odbiorcami półproduktów- zapewnia Renata Łuczyńska-Bogusz.


 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH