REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Paula stawia na rozwój organiczny. Akwizycjom nie mówi jednak nie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2013, 14:31
Paula stawia na rozwój organiczny. Akwizycjom nie mówi jednak nie
Paula nie planuje akwizycji, ale na oferty współpracy nie jest zamknięta

- Na razie nie ulegamy modzie na konsolidacje, przejęcia, łączenie się spółek różnych wielkości i o różnych profilach działania. Jednak w przypadku interesujących ofert możemy rozważać różne warianty - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Renata Łuczyńska-Bogusz, dział komunikacji i pr.

REKLAMA

- Obecnie rozwijamy się samodzielnie, nie planujemy konsolidacji ani przejęć, inwestujemy w nowe technologie, park maszynowy i produkty, rozwijamy współpracę w ramach B2B, wciąż rozszerzamy sieć dystrybucji dla marki Crispy Natural - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, dział komunikacji i pr w firmie Paula.

Paula to firma produkcyjna, która przez blisko 20 lat skupialiała się wyłącznie na współpracy B2B. - Pracujemy z większością koncernów spożywczych nad rożnymi projektami, tworzymy produkty nowej generacji, które posiadają dodatkowe wartości, a przede wszystkim zachowują bardzo wysokie poziomy wartości odżywczych, dlatego też pozwalają na tworzenie żywności funkcjonalnej. Do tej pory rozwijaliśmy się i nadal rozwijamy się samodzielnie, tworzymy nowe innowacyjne technologie, dzięki którym powstają nowatorskie produkty. Współpracę z inwestorem rozumiemy wyłącznie w oparciu o partnerskie zasady, których celem były dalszy rozwój innowacyjnych technologii i wytwarzanych w nich produktów. Współpraca z takim inwestorem byłaby z pewnością przez nas rozważana - dodaje.

FPH Paula jest producentem naturalnych dodatków do żywności. Firma współpracuje z takimi firmami jak m.in.: Nestle, Unilever, Kamis, Prymat czy Heinz. 

- Wszystkie kategorie spożywcze, w których jesteśmy obecni, są dla nas istotne. Ważne są dla nas zarówno działania na rynkach detalicznych i rozwój brandu Crispy Natural, jak również ważne są działania w zakresie innowacji, które prowadzimy z naszymi strategicznymi odbiorcami półproduktów- zapewnia Renata Łuczyńska-Bogusz.


 

 

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 272) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH