REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Paula: W rosnącej globalizacji zjawisko crossingu jest nieuniknione

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-04-2011, 10:04
Paula: W rosnącej globalizacji zjawisko crossingu jest nieuniknione
fot. Paula

- Bliskość świata niesie ze sobą ciekawość poznawania nowych smaków, niekonwencjonalnych połączeń wykorzystywanych na co dzień w kuchni i na talerzu. Jest odpowiedzią na zapotrzebowania płynące z rynku, wpisuje się w trendy konsumentów, modyfikuje dotychczasowe kategorie produktów lub tworzy całkiem nowe. Daje to producentom żywności ogromne możliwości w zakresie opracowywania kreatywnych receptur, przełamywania tradycyjnych smaków innymi wyszukanymi składnikami - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, brand manager FPH Paula.

REKLAMA

- Crossing jest w Polsce od dawna, a jego najlepszym przykładem jest chociażby czekolada z dodatkiem chilli czy cała gama herbat lub lodów o przeróżnych, często bardzo odważnych smakach. Swoista moda na crossing w sektorze spożywczym jest ogromnym wyzwaniem dla wielu firm. My już od dłuższego juz czasu bierzemy udział w tym zjawisku, oferujemy naturalne półprodukty najwyższej jakości, gwarantujące wartość dodaną produktów finalnych - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz, brand manager FPH Paula.

Jej zdaniem rosnąca świadomość prozdrowotna, a także zainteresowanie zdrowym trybem życia sprawiają, że konsumenci otwarci są na nowe produkty przynoszące pewne korzyści.

- Obecnie, na polskim rynku, jak również na rynkach europejskich, dostępne są produkty znanych koncernów z udziałem naszych półproduktów, które wpisują się w zjawisko crossingu. Ich odbiór przez klientów jest bardzo imponujący, początki tego zjawiska zaobserwowaliśmy w 2008 roku i od tego czasu czynnie bierzemy udział w takich projektach - mówi Renata Łuczyńska-Bogusz.

FPH Paula jest producentem naturalnych dodatków do żywności. Firma współpracuje z takimi firmami jak m.in.: Nestle, Unilever, Kamis, Prymat czy Heinz. Firma Paula wypracowała w 2010 r. 45 mln zł przychodów ze sprzedaży. W 2011 r. firma liczy na 17 proc. wzrost przychodów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH