REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Pepees inwestuje w innowacje i dywersyfikację oferty

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-02-2014, 09:08
Pepees inwestuje w innowacje i dywersyfikację oferty

Kluczowym założeniem strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Pepees na lata 2013 - 2018, jest dalszy rozwój firmy i zwiększenie potencjału produkcji. Cel ten, zostanie osiągnięty przede wszystkim poprzez działania innowacyjne: nowe linie produkcyjne i podniesienie wydajności produkcji. Spółka zamierza w efekcie rozszerzyć asortyment produktów, zdywersyfikować rynki docelowe, a przede wszystkim poszerzyć bazę wykorzystywanego surowca - informuje spółka w komunikacie.

REKLAMA

Strategia grupy Pepees zakłada krótkoterminowe zadania, jak te związane z poprawą kondycji rynku produkcji skrobi w Polsce i warunków dla funkcjonowania plantatorów, po długofalowe kroki zmierzające do konsolidacji branży skrobiowej.

Zwiększenie wielkości sprzedaży i dostępności surowca będą miały znaczący wpływ na poprawę  rentowności Grupy Kapitałowej Pepees, co pozwoli na realizację inwestycji umożliwiających wprowadzenie nowych produktów. W odpowiedzi na prognozy gospodarcze, dotyczące skrobi ziemniaczanej i zmniejszającego się areału upraw ziemniaka w Polsce, Grupa Pepees w najbliższych latach zamierza poszerzyć działalność o produkcję skrobi pszenicznej i modyfikatów skrobi ziemniaczanej. Rozpoczęcie produkcji w tych obszarach wpłynie na zwiększenie rentowności produkcji oraz umożliwi budowanie długoterminowych relacji z odbiorcami. Efektem modernizacji spółki w kierunku wykorzystania pszenicy i zwiększenia dostępności do surowca będzie wejście na nowe rynki - do sektorów obecnie nie obsługiwanych  przez Grupę Pepees (papierniczy, materiałów budowlanych, chemiczny) - informuje spółka w komunikacie.

Nadwyżka wyprodukowanych towarów, według przyjętej strategii, będzie skierowana na rynki zagraniczne, ze szczególnym uwzględnieniem rynków rozwijających się, np. rynków Azji Wschodniej, Azji Południowo - Wschodniej, Ameryki Południowej oraz rozwijających się państw europejskich. Realizacja tego celu powinna nastąpić poprzez wdrożenie programu rozwoju eksportu, który będzie obejmował identyfikację kluczowych dla przedsiębiorstwa zagranicznych rynków zbytu oraz budowę dla nich systemu sprzedaży. Wyniki opracowanej strategii zakładają w perspektywie roku 2018 osiągnięcie przychodów ze sprzedaży produktów skrobiowych, rozszerzonych o skrobię pszenną, na poziomie 200 mln zł oraz 30 mln zł na rynki zagraniczne, a także wdrożenie inwestycyjnych projektów rozwojowych, podnoszących efektywność spółki - czytamy w raporcie spółki Pepees.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PPSPrzedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego PEPEES SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (10 004) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH