Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PGD Polska rozdaje jabłka swoim klientom

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 16-10-2014, 15:38

Związek Sadowników RP wraz z PGD Polska, największym w kraju dystrybutorem artykułów chemicznych drogeryjnych zaapelowali do polskich producentów, dystrybutorów, sieci handlowych i właścicieli sklepów o wspieranie polskich sadowników i wykorzystanie jabłek w działaniach promocyjnych.

- Zakaz eksportu owoców i warzyw do Rosji najbardziej uderzył w producentów jabłek, którzy przed embargiem aż 60- 70 procent jabłek kierowali do Rosji - to ponad 716 tysięcy ton owoców. Tak dużego nadmiaru jabłek polski rynek nie jest w stanie zagospodarować, a poszukiwania nowych kontrahentów za granicą są bardzo czasochłonne. Nie pozwólmy, żeby zebrane z drzew owoce uległy zniszczeniu. Liczne akcje zachęcające Polaków do jedzenia jabłek to za mało - zwraca uwagę Mirosław Maliszewski, Prezes Związku Sadowników RP.

Autorzy apelu nawołują do potraktowania polskiego jabłka jako atrakcyjnego elementu działań promocyjnych. W ten sposób wspierając jeden z naszych narodowych skarbów, korzyści odniosą zarówno organizatorzy promocji, klienci i sadownicy.

- Apelujemy do producentów, dystrybutorów, sieci handlowych, aby wręczali jabłka klientom - w podziękowaniu za zainteresowanie produktem czy ofertą sklepu, za zakup towaru, czy okazane zaufanie - podkreśla Krzysztof Michalski, Prezes Zarządu PGD Polska.

PGD Polska przeprowadza pierwszą w Polsce akcję promocyjną z wykorzystaniem polskich jabłek. Do końca października 2014 roku każdy klient, który zakupi opakowanie proszku do prania TAK! (6 kg), otrzymuje jabłko. Do akcji przyłączyło się ok 1000 sklepów w całej Polsce. Na potrzeby działań promocyjnych PGD Polska rozdał już 30 000 szt jabłek a docelowo w tej edycji akcji rozda 100 000 szt.

- Akcja przerosła nasze oczekiwania. Rozdaliśmy już 30 tysięcy jabłek a kolejne 40 tysięcy zostało zarezerwowanych dla naszych klientów. Wywołaliśmy bardzo pozytywny efekt społeczny - nasza promocja nie służy tylko zwiększeniu sprzedaży konkretnego produktu, ale ma zwrócić uwagę Polaków na problemy, z którymi zmagają się sadownicy. Nasi klienci doceniają to, że w nietypowy sposób postanowiliśmy pomóc producentom jabłek.
Zachęcamy do naśladowania naszej akcjic - podkreśla Krzysztof Michalski.

PGD Polska zapowiada kolejne działania promocyjne wspierające polskich sadowników.

PGD Polska to największy w kraju dystrybutor branży drogeryjnej w Polsce. Posiada 8 centrów dystrybucyjnych i obsługuje 15 tysięcy detalistów w całym kraju. Roczne obroty PGD Polska sięgają 450 mln złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH