Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PH Paula: W tym roku liczymy na 60 mln zł przychodów ze sprzedaży Crispy

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2010, 12:16

- Mimo, że nasze produkty Crispy wprowadziliśmy na rynek, kiedy trwał kryzys ekonomiczny, to jednak jesteśmy zadowoleni z ich sprzedaży w ubiegłym roku -- mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Radaś, założyciel firmy Paula.

- Chcielibyśmy, żeby do końca tego roku przychody ze sprzedaży produktów wytworzonych technologią suszenia mikrofalowo-próżniowego MIRVAC w Polsce sięgnęły 60 mln zł. Obecnie obroty dla produktów Crispy są na poziomie 12-15 mln zł. Liczymy też na kilka mln zł zysku netto na koniec tego roku - mówi Adam Radaś.

Crispy, czyli naturalne przekąski wyprodukowane z suszonych warzyw i owoców, pojawiły się na polskim rynku w październiku 2009 r.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH