REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Pinguin Foods Polska: Rynek HoReCa jest perspektywiczny

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-03-2014, 14:56
Pinguin Foods Polska: Rynek HoReCa jest perspektywiczny
Piotr Dyttus, dyrektor sprzedaży na rynek polski w Pinguin Foods Polska

- Kanał tradycyjny pozostaje bardzo ważnym kanałem dystrybucji z uwagi na przyzwyczajenia Polaków, którzy niezmiennie lubią kupować produkty w sąsiedztwie swojego domu. Kluczem do sukcesu są formaty pośrednie, między hipermarketem a sklepem tradycyjnym, z dużym wyborem produktów ze wszystkich kategorii, ale przyjazne dla klienta, z dwoma kasami - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Piotr Dyttus, dyrektor sprzedaży na rynek polski w Pinguin Foods Polska.

REKLAMA

- Rynek HoReCa postrzegamy jako bardzo perspektywiczny. W przeciwieństwie do naszych domów, gdzie mrożonki traktowane są wciąż jeszcze jako produkt sezonowy, w gastronomii używane są przez cały rok. Coraz częściej są obecne nie tylko w cateringu, przy organizacji dużych imprez, w lokalach ale również w restauracjach - mówi Piotr Dyttus, dyrektor sprzedaży na rynek polski w Pinguin Foods Polska.

Polski konsument z roku na rok częściej jada poza domem i jest coraz bardziej wymagający jeśli chodzi o stosunek jakości posiłków do ich ceny.

Rynek HoReCa wciąż się jeszcze kształtuje i kształtują się relacje między dostawcami i odbiorcami. - Liczy się nie tylko wysoka jakość i powtarzalność produktów oraz szeroka oferta, bo to jest już standard, ale również, a przede wszystkim, jakość usług. Istnieje grupa firm profesjonalnych, stale monitorujących sytuację na rynku, starających się przewidywać z wyprzedzeniem oczekiwania klientów - dodaje Piotr Dyttus.

Pinguin Foods Polska sp. z o.o. jest członkiem Grupy Greenyard Foods. Greenyard Foods posiada na świecie dwa oddziały: Noliko - specjalizujący się w produkcji cent warzyw w puszkach oraz oddział Pinguin specjalizujący się w produkcji i sprzedaży produktów mrożonych. W Polsce grupa jest obecna w segmencie mrożonych warzyw i owoców pod trzema markami: Pinguin, d'aucy i Felco.

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH