Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Po ponad 100 latach Heinz zmienia logo na etykiecie

  • Autor: Adam Bogacz dla portalspozywczy.pl
  • Data: 19-01-2009, 21:47

Po ponad 100 latach amerykański koncern H. J. Hein postanowił zmienić logo na etykiecie. W miejsce widniejącego od lat dziewięćdziesiątych XIX wieku korniszona na etykiecie keczupu Heinz pojawia się teraz pomidor, a więc symbol bardziej adekwatny do tego, z czego firma słynie na całym świecie, keczupu produkowanego na bazie pomidorów.

W 1893 r. pan H. J. Heinz osobiście rozdawał znaczki w kształcie zielonego korniszona w czasie Chicago World's Fair. W sumie w czasie tej wystawy rozdano ponad milion takich znaczków. Pan Heinz wierzył, że ludzie noszący symbol produktu przyczynia się do jego rozpowszechnienia.

Heine produkuje keczup od 1876 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH