REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polacy są bardziej skłonni do zakupów produktów promocyjnych

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 11-12-2009, 11:44

Najczęściej, gdy klienci ograniczają budżet rezygują z alkoholu, ciastek i czekolad. Najmniej zagrożone są woda mineralna, warzywa, herbata, jogurty, pieczywo i żywność dla dzieci - informuje portal dlahandlu.pl.

REKLAMA

Owoce i mleko w ogóle nie są brane pod uwagę przy decyzjach o rezygnacji z zakupu. Konsekwencją wyższego poziomu wrażliwości cenowej konsumentów jest ograniczenie do zakupów niezbędnych.

Takie deklaracje składa połowa konsumentów. Dlatego 1/3 klientów postanowiła robić zakupy w dyskontach, a ¼ spróbowała produktów marki własnej. Większym powodzeniem zaczęły się cieszyć produkty sprzedawane w promocji.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH