Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy są bardziej skłonni do zakupów produktów promocyjnych

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 11-12-2009, 11:44

Najczęściej, gdy klienci ograniczają budżet rezygują z alkoholu, ciastek i czekolad. Najmniej zagrożone są woda mineralna, warzywa, herbata, jogurty, pieczywo i żywność dla dzieci - informuje portal dlahandlu.pl.

Owoce i mleko w ogóle nie są brane pod uwagę przy decyzjach o rezygnacji z zakupu. Konsekwencją wyższego poziomu wrażliwości cenowej konsumentów jest ograniczenie do zakupów niezbędnych.

Takie deklaracje składa połowa konsumentów. Dlatego 1/3 klientów postanowiła robić zakupy w dyskontach, a ¼ spróbowała produktów marki własnej. Większym powodzeniem zaczęły się cieszyć produkty sprzedawane w promocji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH