REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polska Ekologia: Polacy coraz bardziej cenią eko-żywność

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-08-2016, 11:01
Polska Ekologia: Polacy coraz bardziej cenią eko-żywność
fot. materiały prasowe

Polacy coraz bardziej cenią zdrową żywność: naturalną, świeżą, z pewnego źródła, z certyfikatem i dobrej marki – to wynik badania zrealizowanego przez Ośrodek Ewaluacji, zatytułowanego „Kogo nęci zdrowie jedzenie” - informują przedstawiciele Stowarzyszenia Polska Ekologia.

REKLAMA

Na certyfikowaną żywność zwraca uwagę już 34 proc. Polaków - informują eksperci Stowarzyszenia Polska Ekologia.

- Ekologiczne metody produkcji żywności przyczyniają się do ochrony zdrowia społeczeństwa, pozwalają zachować bioróżnorodność środowiska, zgodnie z hasłem: Euroliść symbolem najwyższej jakości produktu - informacją przedstawiciele Polskiej Ekologii.

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia” skupia osoby i firmy zajmujące się produkcją żywności z surowców ekologicznych certyfikowanych. Ideą naczelną Stowarzyszenia jest reprezentowanie całej branży żywności ekologicznej, przy aktywnej pracy na rzecz rozwoju eko-rynku. Przez blisko 10 lat funkcjonowania Stowarzyszenie zorganizowało wiele akcji promujących najbardziej wartościową polską żywność w kraju i za granicą. Od 2015 roku realizuje 3-letnią kampanię promocji polskiej żywności ekologicznej w USA, Japonii i Singapurze. Prezesem tej organizacji jest Paweł Krajmas.

Do Stowarzyszenia Polska Ekologia należy firma Owocowy dom - która jest młodym polskim przedsiębiorstwem o rodzimym kapitale. Firma produkuje ekologiczne dżemy i konfitury, które powstają w Polsce z certyfikowanych ekologicznych owoców, uprawianych głównie na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego i podlaskiego.

- Przetwarzamy owoce pochodzące wyłącznie z polskich, certyfikowanych EKO plantacji. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi sprawdzonymi plantatorami. Każdy z powstających u nas BIO produktów zawiera minimum 80 proc. owoców i niecały 1 proc. przypraw. W tym sezonie mamy 3  hity: dżem  z czereśni z tymiankiem, konfiturę z borówki amerykańskiej oraz 100 proc. sok z niej – mówi dr Marcin Schodnik, prezes firmy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 264) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH