Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polskie Jagody: Producenci powinni brandować owoce i wyjść z łatki "no logo" (wideo)

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-09-2017, 13:27
Polskie Jagody: Producenci powinni brandować owoce i wyjść z łatki
Dominika Kozarzewska, prezes zarządu Grupy Producentów Owoców „Polskie Jagody”/ fot. PTWP

- Bardzo pozytywnie oceniam działania producentów w zakresie budowania świadomości polskich markowych owoców i warzyw. Konsumenci na wielu rynkach są coraz bardziej świadomi i ten proces będzie w naturalny sposób postępował. My - producenci - mamy już owoce dobrej jakości, teraz musimy popracować nad budową konsumpcji - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Dominika Kozarzewska, prezes Grupy Producentów Owoców "Polskie Jagody".

- Myślę, że trendy prozdrowotne są bardzo istotne dla naszego sektora i pobudzają konsumentów do większego spożycia owoców i warzyw, jednak trzeba pamiętać, że nic się nie dzieje automatycznie. To, że ludzie deklarują, że chcą jeść zdrowo, nie sprawia, że faktycznie to robią - podkreśla Dominika Kozarzewska.

Jej zdaniem wielką rolę do odegrania mają tutaj producenci, którzy powinni się w tym celu konsolidować, dlatego że nikt w pojedynkę sensownych i profesjonalnych działań nie podejmie.

- Jeśli producenci się konsolidują to są w stanie nawiązać bardziej partnerskie relacje z handlem a poza tym są mogą prowadzić profesjonalne, dobrze zaplanowane kampanie promocyjno-marketingowe, które tłumaczą konsumentom dlaczego warto jeść owoce i warzywa - wskazuje prezes Grupy Producentów "Polskie Jagody". 

 

 - W przypadku borówki te prace są bardzo zaawansowane biorąc pod uwagę skromne środki, którymi dysponujemy. Od 2 lat prowadzimy kampanię "1 lipca dzień polskiej borówki", która ma na celu pokazanie konsumentom, że są to polskie, bardzo zdrowe owoce. Pokazujemy również ile wysiłku i pracy wymaga ich uprawa - dodaje.

W tym roku te działania miały już wpływ na wzrost konsumpcji borówek, chociaż na wzrost spożycia owoców wpływa bardzo wiele różnych czynników. - W przyszłości – nie będziemy czekali aż wzrost konsumpcji sam nastąpi. Musimy podejmować działania promocyjne, żeby borówka nie podzieliła losu owoców, których produkcja przestała być opłacalna - dodaje Dominika Kozarzewska.

Polska jest drugim producentem borówki w Europie. Pod względem areału to ponad 7000 ha. Mamy 40 lat doświadczeń i dwa pokolenia plantatorów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH