Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Polsoja stawia na tofu w standardzie azjatyckim

Rosnąca popularność produktów dedykowanych osobom ograniczającym spożycie mięsa skłania rodzime firmy do innowacji – zarówno w obszarze produktowym, jak i marketingowym.

Polsoja postanowiła odświeżyć wizerunek oraz popracować kompleksowo nad asortymentem.

–Poczuliśmy jakiś czas temu, że jesteśmy gotowi na zmiany. Proces pracy nad rebrandingiem był długi i skomplikowany, ale efekt zdecydowanie był wart trudu- tłumaczy Katarzyna Gębala, Prezes Zarządu Polsoi. Marka otrzymała nowe, uproszczone logo oraz nową szatę graficzną opakowań, opartą na indywidualnie przygotowanych ilustracjach przedstawiających możliwe zastosowanie danego produktu. Produkty w nowej szacie graficznej będą pojawiały się stopniowo na półkach sklepów od połowy września. Za rebranding marki Polsoja, odpowiada agencja BNA znana np. z rebrandingu Żabki, Reserved czy mBank. 

Wraz z nowa identyfikacją wizualną, Polsoja zyskała claim „Nie tylko dla wegan” będący silnym manifestem kierunku działań marki. 

– Od 26 lat obserwujemy naszych konsumentów i staramy się sprostać ich oczekiwaniom. Daje nam ogromną satysfakcję świadomość, że pomagamy w realizacji celów zarówno wieloletnim weganom, ale też tym, którzy poszukują nowych rozwiązań kulinarnych i nawet jeden raz w tygodniu chcą zastąpić mięso roślinnym odpowiednikiem – mówi Katarzyna Gębala.

 Jak wskazują wyniki sondażu RoślinnieJemy zrealizowanego przez Panel Ariadna, 93% Polaków, którzy decydują się na takie produkty roślinne to osoby, które na co dzień jedzą mięso. Minęły czasy, gdy najbardziej atrakcyjnym produktem wege był pasztet warzywny. Innowacje produktowe jak i marketingowe powinny iść w parze – komentuje Maciej Otrębski, organizator konferencji Plant-Powered Perspectives.

Polsoja na rynku istnieje od 1993 roku, a zaczynała od małej manufaktury tofu. Po ponad ćwierć wieku postanowiła wrócić do korzeni i mocniej rozwinąć tę kategorię asortymentu, stawiając przede wszystkim na tofu w standardzie azjatyckim, wytwarzanym tradycyjną metodą i przechowywanym w kubku z wodą. Polsoja wprowadziła też na rynek nowe warianty smakowe tofu. np. z dodatkiem kurkumy, imbiru i chilli dzięki czemu delikatne w smaku tofu, nie wymaga już marynowania. Drugą kategorią, którą rozwija Polsoja są roślinne dania gotowe w tym te na bazie tofu np.: tofu burgery z grzybami lub zielonym groszkiem czy kotleciki z tofu. Od ponad 25 lat jesteśmy ambasadorami tofu w Polsce.- śmieje się Katarzyna Gębala- Cieszy nas, że Polacy coraz chętniej po nie sięgają i doceniają jego walory smakowe i zdrowotne. Obserwując rozwijający się rynek, nie zwalniamy tempa. 

 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

tofu RSS ALERT    /    Polsoja RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.227.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.