Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Agros Nova: W okresie spowolnienia należy oprzeć się na filarach firmy

  • Autor: Magda Brzózka; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-03-2013, 11:12
Prezes Agros Nova: W okresie spowolnienia należy oprzeć się na filarach firmy
Marek Sypek, prezes grupy Agros Nova

- W 2013 r. planujemy oprzeć się na filarach naszego biznesu, czyli na naszych najmocniejszych brandach. Bezsprzecznie są to: Łowicz , Fortuna, Krakus, Kotlin i na pewno w obszarze tych marek będziemy mieli największą aktywność, bo to one są najbardziej popularne wśród polskich konsumentów i najlepiej przez nich postrzegane. Na razie jeszcze nie możemy mówić o szczegółach - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Marek Sypek, prezes grupy Agros Nova.

Zdaniem prezesa grupy Agros Nova w trudnym okresie spowolnienia trzeba oprzeć się na tzw. pewniakach, na których można polegać. Dlatego, jak zapewnia Marek Sypek, zarządzana przez niego grupa, szczególnie skupi sie w tym roku na rozwoju takich marek jak Łowicz , Fortuna, Krakus, Kotlin.

 

Marek Sypek zapewnia, że wszystkie kategorie, w których Agros Nova jest obecna, grupa zamierza rozwijać organicznie.

- Cały czas pracujemy nad budową dystrybucji, bo cały czas są nowe możliwości dalszego rozwoju sprzedaży i możliwości dotarcia do kolejnych konsumentów. Jednocześnie obserwujemy rynek pod kątem akwizycji i przyglądamy się każdej ofercie, która się na nim pojawia i analizujemy czy pasuje ona do naszego portfolio - mówi Marek Sypek.

Dodatkowo Agros Nova będzie kontynuować relaunch marki Dr Witt, który już po kilku miesiącach od wprowadzenia zmian w portfolio brandu dał trzycyfrowe wzrosty. - Co bardzo nas cieszy - dodaje prezes.

Czy w związku z satysfakcjonującymi wynikami DR Witt jest plan poszerzania tej marki na kolejne kategorie?

- Mamy kilka projektów jeśli chodzi o tę markę. Na razie nie podjeliśmy finalnej decyzji czy będziemy wchodzić z nią w nowe kategorie. Poza klasycznym rynkiem detalicznym i FMCG, w których Dr Witt jest obecny z gamą soków, napojów, gum funkcjonalnych, dodatkowo weszliśmy z Dr Wittem do kanału aptecznego, w którym pojawiły się syropy funkcjonalne. Te bardzo nas zaskoczyły pozytywnymi wynikami sprzedaży, które znacząco przekroczyły nasze prognozy i oczekiwania. W tym roku z pewnością pojawi się kilka nowości w gamie dr Witta zarówno w kanale aptecznym jak i tradycyjnym - zapewnia Marek Sypek.

Apteczne produkty funkcjonalne muszą być odpowiednio przebadane i wymagają certyfikacji GISu, dlatego czas wprowadzania ich na rynek jest dłuższy niż tradycyjnych produktów spożywczych. - Docelowo zamierzamy wprowadzić na rynek kilka lub kilkanaście produktów, niedawno do aptek trafiły żelki witaminizowane dla dzieci - dodaje Marek Sypek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Zenon 28-03-2013, 08:45:
Akwizytorzy i tyle...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH