Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Agros Nova: W tym roku będziemy się koncentrować na rozwoju naszych flagowych marek

  • Autor: MB, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-01-2014, 13:21
Prezes Agros Nova: W tym roku będziemy się koncentrować na rozwoju naszych flagowych marek
Marek Sypek, prezes grupy Agros Nova

- Największym wyzwaniem na 2014 r. jest maksymalizacja efektywności działu sprzedaży. To zajmuje i będzie zajmować nam najwięcej czasu. Wszystko po to, by lepiej obsługiwać naszych klientów i konsumentów i by efektywniej do nich docierać - wyjaśnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Marek Sypek, prezes grupy Agros Nova.

- W 2014 r. po zmianach, zarówno asortymentowych jak i relaunchu brandów Łowicz, Fortuna i Dr Witt, będziemy dalej koncentrowali się na budowie tych najważniejszych dla nas marek i na dalszym ich rozwoju - mówi Marek Sypek, prezes Grupy Agros Nova.

W ubiegłym roku Agros Nova przeprowadziła restrukturyzację działu sprzedaży, która, jak zaznacza prezes, już daje satysfakcjonujące efekty, z których zarząd jest zadowolony.

- Mam nadzieję, że 2014 r. będzie dla nas rokiem stabilnego wzrostu - mówi Marek Sypek i dodaje: - Cały czas jesteśmy otwarci na atrakcyjne okazje zakupowe i przejęcia na rynku, jest to jeden z istotnych elementów naszej strategii - zapewnia, jednak szczegółów nie ujawnia prezes Grupy Agros Nova.

Z jakimi zagrożeniami będzie musiała się zmierzyć w tym roku Agros Nova?

- W branży rolno-spożywczej, w której funkcjonujemy, ceny surowców są corocznym zagrożeniem i z tym ryzykiem nauczyliśmy się już żyć. Ceny surowców zmieniają się co roku, brutalny trend na rynku jest taki, że raczej w prognozach długoterminowych, ceny permanentnie rosną, bo przybywa ludzi na świecie, a ziemi rolnej niestety nie. Te ceny na pewno będą rosnąć, ale w jakim tempie, to szalenie trudno przewidzieć. Na co dzień nie spędza nam to snu z powiek - mówi Marek Sypek.

Prezes zakłada, że kierowana przez niego spółka jest dobrze przygotowana do tego roku wewnętrznie w całym tym otoczeniu rynkowym. - Myślę, że nic nie powinno nas negatywnie zaskoczyć - dodaje Sypek.

I podkreśla, że 2013 r. był udany dla całej grupy. - Jesteśmy zadowoleni z obrotów i wyniku finansowego. Nasze udziały rynkowe, w większości kategorii, na które stawiamy, wzrosły, rosła np. kategoria sosów i dżemów marki Łowicz. Mimo, że mamy duże udziały w tych rynkach, to dzięki wprowadzanym innowacjom, udało się nam je jeszcze zwiększyć - dodaje prezes.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH