REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Agros Nova: W tym roku będziemy się koncentrować na rozwoju naszych flagowych marek

  • Autor: MB, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-01-2014, 13:21
Prezes Agros Nova: W tym roku będziemy się koncentrować na rozwoju naszych flagowych marek
Marek Sypek, prezes grupy Agros Nova

- Największym wyzwaniem na 2014 r. jest maksymalizacja efektywności działu sprzedaży. To zajmuje i będzie zajmować nam najwięcej czasu. Wszystko po to, by lepiej obsługiwać naszych klientów i konsumentów i by efektywniej do nich docierać - wyjaśnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Marek Sypek, prezes grupy Agros Nova.

REKLAMA

- W 2014 r. po zmianach, zarówno asortymentowych jak i relaunchu brandów Łowicz, Fortuna i Dr Witt, będziemy dalej koncentrowali się na budowie tych najważniejszych dla nas marek i na dalszym ich rozwoju - mówi Marek Sypek, prezes Grupy Agros Nova.

W ubiegłym roku Agros Nova przeprowadziła restrukturyzację działu sprzedaży, która, jak zaznacza prezes, już daje satysfakcjonujące efekty, z których zarząd jest zadowolony.

- Mam nadzieję, że 2014 r. będzie dla nas rokiem stabilnego wzrostu - mówi Marek Sypek i dodaje: - Cały czas jesteśmy otwarci na atrakcyjne okazje zakupowe i przejęcia na rynku, jest to jeden z istotnych elementów naszej strategii - zapewnia, jednak szczegółów nie ujawnia prezes Grupy Agros Nova.

Z jakimi zagrożeniami będzie musiała się zmierzyć w tym roku Agros Nova?

- W branży rolno-spożywczej, w której funkcjonujemy, ceny surowców są corocznym zagrożeniem i z tym ryzykiem nauczyliśmy się już żyć. Ceny surowców zmieniają się co roku, brutalny trend na rynku jest taki, że raczej w prognozach długoterminowych, ceny permanentnie rosną, bo przybywa ludzi na świecie, a ziemi rolnej niestety nie. Te ceny na pewno będą rosnąć, ale w jakim tempie, to szalenie trudno przewidzieć. Na co dzień nie spędza nam to snu z powiek - mówi Marek Sypek.

Prezes zakłada, że kierowana przez niego spółka jest dobrze przygotowana do tego roku wewnętrznie w całym tym otoczeniu rynkowym. - Myślę, że nic nie powinno nas negatywnie zaskoczyć - dodaje Sypek.

I podkreśla, że 2013 r. był udany dla całej grupy. - Jesteśmy zadowoleni z obrotów i wyniku finansowego. Nasze udziały rynkowe, w większości kategorii, na które stawiamy, wzrosły, rosła np. kategoria sosów i dżemów marki Łowicz. Mimo, że mamy duże udziały w tych rynkach, to dzięki wprowadzanym innowacjom, udało się nam je jeszcze zwiększyć - dodaje prezes.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH