Prezes Bakallandu: Do 2011 r. chcemy mieć 3,5 proc. udział w rynku dżemów

- Jeśli chodzi o rynek dżemów to postawiliśmy sobie jasny cel: chcemy mieć 3,5 proc. rynku w ujęciu wartościowym do czerwca 2011 i chcemy to zrealizować organicznie - mówi Marian Owerko.
POWIĄZANE TEMATY
Polski rynek dżemów czekają przetasowania. Na początku tego roku producent bakalli Bakalland zadebiutował na dżemowym rynku a ostatnio Pamapol odkupił od Agros Novy aktywa marki Sorella.
- Jeśli Pamapol postawi na rozwój marki dżemowej to będzie dobre dla tego rynku. Dżemowy rynek jest, jak każdy, trudny, ale dżemy sprzedajemy dopiero od dwóch miesięcy, więc jest trochę za wcześnie na podsumowania - mówi Marian Owerko.
Na koniec tego roku obrotowego, który zakończy się 30 czerwca, Bakalland chciałby osiągnąć 200 mln zł przychodów ze sprzedaży i dwucyfrowy zysk netto. Rok obrotowy 2010/2011 spółka chciałaby zakończyć już z przychodami na poziomie 300 mln zł.
W ubiegłym roku obrotowym spółka miała 186,1 mln zł przychodów ze sprzedaży i 270 tys. zł straty.

KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)