Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Bakallandu: Nastąpiły ogromne zmiany w sposobie komunikacji z konsumentami

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-09-2017, 10:42
Prezes Bakallandu: Nastąpiły ogromne zmiany w sposobie komunikacji z konsumentami
Marek Moczulski, nowy prezes Bakallandu/ fot. Żelazna studio

- W ostatnich kilku latach nastąpiły wręcz tektoniczne zmiany w sposobie komunikacji z konsumentami. Internet, digital media, etc. zmienia diametralnie sposoby działania działu marketingu. My staramy się wykorzystywać narzędzia, które są dostępne. Social media są istotnym kanałem komunikacji z naszymi konsumentami - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Marek Moczulski, prezes zarządu Bakallandu.

- Mierzenie skuteczności działań marketingowych jest możliwe, jednakże w wielu przypadkach nie ma prostej korelacji pomiędzy komunikacją a ilością sprzedanych produktów. Mamy pozytywną dynamikę w sprzedaży. Byłbym jednak ostrożny z przypisywaniem tych wyników do jakichś konkretnych działań w social media. Powiedziałbym raczej, że jest to wspólny wynik dobrych działań działu sprzedaży jak i marketingu, w tym też aktywności w social media - dodaje Marek Moczulski. 

W ostatnich trzech latach na inwestycje w środki trwałe Bakalland wydał ponad 50 mln złotych. Wiele z tych inwestycji dotyczyło automatyzacji produkcji, szczególnie pakowania. - Dodatkowo inwestowaliśmy istotne sumy w promocję naszych marek, w sumie na porównywalnym poziomie do inwestycji w środki trwałe. Efekty są, bo rozpoznawalność spontaniczna marki Bakallland jest na poziomie ponad 90 proc. Zrewitalizowaliśmy markę Delecta zmieniając jej szatę graficzną oraz wzmocniliśmy przekaz do konsumentów, czego efekty już widać. Jesteśmy na etapie końcowym cyklu inwestycyjnego w zakładzie w Janowie. Jeśli chodzi o inwestycje w marki, to będziemy kontynuować wydatki na rzecz dalszego umocnienia naszych brandów - wylicza prezes Bakallandu.

Jakie znaczenie dla polskiego rynku bakalii miało przejęcie producenta bakalii Rolpak przez Levant Foods?

- Oferta obydwu firm jest w pewnym sensie komplementarna i dla Levant Foods jest to niewątpliwie krok naprzód w rozwoju. Należy też pamiętać, że dla firmy przejmującej będzie łatwiej dystrybuować produkty, gdyż ma o wiele większe możliwości, a to z uwagi na pełnienie roli dystrybutora dla kilku dość znanych produktów. Na rynek bakalii wpłynie to przejęcie w stopniu minimalnym, jeśli w ogóle jakimkolwiek. Nie powstaje znacząca większa skala działalności w tym segmencie. Jedyne co może być efektem, to sam w sobie efekt skali dla Levant Foods - zapewnia Marek Moczulski.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH