Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes Bakallandu: W ostatnim kwartale roku kalendarzowego realizujemy 45 proc. przychodów

- Świąteczna gorączka przyczynia się do wzrostu sprzedaży bakalii. Pogoda tworząca scenerię świąteczną już od początku grudnia ma bardzo dobry wpływ na zakupy bakalii - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Marian Owerko, prezes Bakallandu.

Prezes Bakallandu: W ostatnim kwartale roku kalendarzowego realizujemy 45 proc. przychodów
Marian Owerko, prezes Bakallandu,

- Bardzo dobrze sprzedają się tradycyjne produkty jak masa makowa, kutia , śliwki suszone , migdały i wiórki. Na obecne świętą przygotowaliśmy rodzinę produktów ułatwiających pieczenie - mak mielony, mieszankę keksową, migdały kruszone i w słupkach, tarte orzechy laskowe i włoskie - mówi Marian Owerko, prezes Bakallandu.

Bakalland jest spółką wyspecjalizowaną w produkcji, konfekcjonowaniu i handlu bakaliami, suszonymi owocami, orzechami oraz ziarnami i pestkami.

Bakalland  w roku obrotowym kończącym się 30 czerwca 2010 roku Bakalland osiągnął 9,3 mln zł zysku netto wobec 408 tys. zł straty rok wcześniej. Przychody grupy wyniosły 194,4 mln zł. W roku 2011/2012 Bakalland chce osiągnąć 300 mln zł przychodów ze sprzedaży.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marian Owerko RSS ALERT    /    bakalie RSS ALERT    /    Święta Bożego Narodzenia RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    żywność prozdrowotna RSS ALERT    /    śliwki RSS ALERT    /    migdały RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.247.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.