Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes Bio Food: Chcemy sprzedawać nasze produkty w delikatesach, na stacjach, w przedszkolach i SPA

- W tym roku będziemy intensywnie pracować nad umocnieniem marki. W planie mamy umieszczenie regałów firmowych z naszymi produktami w sklepach specjalistycznych z żywnością ekologiczną i nie tylko - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Tadeusz Szynkiewicz, prezes zarządu firmy Bio Food.

Prezes Bio Food: Chcemy sprzedawać nasze produkty w delikatesach, na stacjach, w przedszkolach i SPA
Tadeusz Szynkiewicz, prezes zarządu firmy Bio Food

- W tym roku planujemy rozszerzenie sprzedaży naszych soków i przetworów do większej ilości stacji benzynowych oraz sklepów delikatesowych. Będziemy kontynuować też rozwój sprzedaży naszych produktów ekologicznych poprzez sklep internetowy w Polsce i innych krajach europejskich. Bardzo zależy nam na tym, aby produkty ekologiczne w tym nasze soki trafiły do szkół i przedszkoli. Przygotowujemy się również do wprowadzenia niektórych produktów do aptek oraz do hoteli, restauracji i SPA - wylicza Tadeusz Szynkiewicz, prezes zarządu firmy Bio Food.

Zdaniem prezesa Bio Food rok 2013 był rokiem dobrym, jeśli chodzi o sprzedaż i mimo tego, że wzrosło zatrudnienie odnotowano większy zysk o 25%. Jego zdaniem świadomość konsumentów w Polsce jest coraz większa, może tego nie doceniają jeszcze polscy handlowcy, ale podobnie jak w innych krajach popyt na produkty ekologiczne ma cały czas tendencje wzrostowe. 

- Eksport w naszej firmie utrzymywał się na podobnym poziomie jak w latach ubiegłych. Nieznacznie wzrósł, chociaż cały czas szukamy nowych firm głównie z krajów UE zainteresowanych naszymi produktami. Jednak najbardziej zależy nam na rozwoju sprzedaży produktów ekologicznych w Polsce. Niektóre zagraniczne sieci rozpoczęły bardzo mocną promocję żywności ekologicznej w Polsce-szkoda tylko, że w ofercie brakuje polskich produktów ekologicznych. To tak wygląda jakby w Polsce nie było ani rolników ani przetwórców ekologicznych - podsumowuje Tadeusz Szynkiewicz.

W 2013 roku Bio Food zrealizował dwie inwestycje. - Uruchomiliśmy nową halę do przygotowania produktów do sprzedaży produktów gotowych oraz inną halę, w której będziemy przygotowywali produkty paczkowane, np. ziarna sezamu, bakalie, cukier, sól morską itp. Oczywiście wszystko, w jakości ekologicznej - dodaje prezes.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tadeusz Szynkiewicz RSS ALERT    /    Bio Food RSS ALERT    /    żywność ekologiczna RSS ALERT    /    soki RSS ALERT    /    przetwory owocowo-warzywne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.129.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.