Prezes Bio Food: Chcemy sprzedawać nasze produkty w delikatesach, na stacjach, w przedszkolach i SPA
- W tym roku będziemy intensywnie pracować nad umocnieniem marki. W planie mamy umieszczenie regałów firmowych z naszymi produktami w sklepach specjalistycznych z żywnością ekologiczną i nie tylko - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Tadeusz Szynkiewicz, prezes zarządu firmy Bio Food.

- W tym roku planujemy rozszerzenie sprzedaży naszych soków i przetworów do większej ilości stacji benzynowych oraz sklepów delikatesowych. Będziemy kontynuować też rozwój sprzedaży naszych produktów ekologicznych poprzez sklep internetowy w Polsce i innych krajach europejskich. Bardzo zależy nam na tym, aby produkty ekologiczne w tym nasze soki trafiły do szkół i przedszkoli. Przygotowujemy się również do wprowadzenia niektórych produktów do aptek oraz do hoteli, restauracji i SPA - wylicza Tadeusz Szynkiewicz, prezes zarządu firmy Bio Food.
Zdaniem prezesa Bio Food rok 2013 był rokiem dobrym, jeśli chodzi o sprzedaż i mimo tego, że wzrosło zatrudnienie odnotowano większy zysk o 25%. Jego zdaniem świadomość konsumentów w Polsce jest coraz większa, może tego nie doceniają jeszcze polscy handlowcy, ale podobnie jak w innych krajach popyt na produkty ekologiczne ma cały czas tendencje wzrostowe.
- Eksport w naszej firmie utrzymywał się na podobnym poziomie jak w latach ubiegłych. Nieznacznie wzrósł, chociaż cały czas szukamy nowych firm głównie z krajów UE zainteresowanych naszymi produktami. Jednak najbardziej zależy nam na rozwoju sprzedaży produktów ekologicznych w Polsce. Niektóre zagraniczne sieci rozpoczęły bardzo mocną promocję żywności ekologicznej w Polsce-szkoda tylko, że w ofercie brakuje polskich produktów ekologicznych. To tak wygląda jakby w Polsce nie było ani rolników ani przetwórców ekologicznych - podsumowuje Tadeusz Szynkiewicz.
W 2013 roku Bio Food zrealizował dwie inwestycje. - Uruchomiliśmy nową halę do przygotowania produktów do sprzedaży produktów gotowych oraz inną halę, w której będziemy przygotowywali produkty paczkowane, np. ziarna sezamu, bakalie, cukier, sól morską itp. Oczywiście wszystko, w jakości ekologicznej - dodaje prezes.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.