Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Bio Food: Chcemy sprzedawać nasze produkty w delikatesach, na stacjach, w przedszkolach i SPA

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-01-2014, 10:01
Prezes Bio Food: Chcemy sprzedawać nasze produkty w delikatesach, na stacjach, w przedszkolach i SPA
Tadeusz Szynkiewicz, prezes zarządu firmy Bio Food

- W tym roku będziemy intensywnie pracować nad umocnieniem marki. W planie mamy umieszczenie regałów firmowych z naszymi produktami w sklepach specjalistycznych z żywnością ekologiczną i nie tylko - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Tadeusz Szynkiewicz, prezes zarządu firmy Bio Food.

- W tym roku planujemy rozszerzenie sprzedaży naszych soków i przetworów do większej ilości stacji benzynowych oraz sklepów delikatesowych. Będziemy kontynuować też rozwój sprzedaży naszych produktów ekologicznych poprzez sklep internetowy w Polsce i innych krajach europejskich. Bardzo zależy nam na tym, aby produkty ekologiczne w tym nasze soki trafiły do szkół i przedszkoli. Przygotowujemy się również do wprowadzenia niektórych produktów do aptek oraz do hoteli, restauracji i SPA - wylicza Tadeusz Szynkiewicz, prezes zarządu firmy Bio Food.

Zdaniem prezesa Bio Food rok 2013 był rokiem dobrym, jeśli chodzi o sprzedaż i mimo tego, że wzrosło zatrudnienie odnotowano większy zysk o 25%. Jego zdaniem świadomość konsumentów w Polsce jest coraz większa, może tego nie doceniają jeszcze polscy handlowcy, ale podobnie jak w innych krajach popyt na produkty ekologiczne ma cały czas tendencje wzrostowe. 

- Eksport w naszej firmie utrzymywał się na podobnym poziomie jak w latach ubiegłych. Nieznacznie wzrósł, chociaż cały czas szukamy nowych firm głównie z krajów UE zainteresowanych naszymi produktami. Jednak najbardziej zależy nam na rozwoju sprzedaży produktów ekologicznych w Polsce. Niektóre zagraniczne sieci rozpoczęły bardzo mocną promocję żywności ekologicznej w Polsce-szkoda tylko, że w ofercie brakuje polskich produktów ekologicznych. To tak wygląda jakby w Polsce nie było ani rolników ani przetwórców ekologicznych - podsumowuje Tadeusz Szynkiewicz.

W 2013 roku Bio Food zrealizował dwie inwestycje. - Uruchomiliśmy nową halę do przygotowania produktów do sprzedaży produktów gotowych oraz inną halę, w której będziemy przygotowywali produkty paczkowane, np. ziarna sezamu, bakalie, cukier, sól morską itp. Oczywiście wszystko, w jakości ekologicznej - dodaje prezes.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH