Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes Bio Food: ekologia to styl życia

W ostatnich latach zapanowała prawdziwa moda na warzywne soki i kiszonki. Blogerzy oraz znani szefowie kuchni coraz częściej stawiają na lokalność, wynosząc na piedestał nasze polskie produkty. Z sezonowych warzyw i owoców można wyczarować najprawdziwsze cuda – mówią. Zwłaszcza z tych najbardziej niepozornych, a jednocześnie najzdrowszych.

Prezes Bio Food: ekologia to styl życia
Tadeusz Szynkiewicz, prezes zarządu firmy Bio Food

Firma Bio Food stawia głównie na warzywa, bo jak dowodzą liczne badania, przetwory warzywne (zwłaszcza te kiszone) z racji na swój skład wspierają profilaktykę wielu chorób układu pokarmowego oraz nowotworów.

- Soki z kiszonych warzyw to specjalizacja Bio Food, wśród nich wyróżnia się sok z kiszonych buraków ekologicznych, którego działanie zostało dokładnie przebadane. Zdaniem naukowców z SGGW, potrafi on niszczyć komórki nowotworowe raka żołądka. Udowodniono też, że picie buraczkowych soków sprzyja szybszej rekonwalescencji po zabiegach operacyjnych i chemioterapii, ale również pomaga w leczeniu anemii czy pospolitej grypy.  Bio Food oferuje buraki w innych postaciach, np. ekologicznego barszczu z kiszonych buraków i selerów, który jest gotowy do podgrzania i spożycia oraz buraczków tartych, smakujących jak te z babcinej spiżarni - informują przedstawiciele firmy.

Asortyment firmy obejmuje ponad 20 innych smaków soków ekologicznych, m.in. tłoczonych z aronii, brzozy, żurawiny, śliwek i porzeczek. Ofertę uzupełniają syropy. Poza tym już wkrótce do polskich szkół trafią musy owocowe i owocowo-warzywne Bio Food. Są produkowane z ekologicznych warzyw i owoców, głównie polskich, jak: marchew, jabłko, malina, truskawka i śliwka, bez dodatku cukru. Dodatkowo firma proponuje musy z owoców egzotycznych, pozyskiwanych z organicznych upraw: ananasa, banana i mango.

Proekologiczną misję firmę Bio Food zobaczyć można także w jej podejściu do wyboru opakowań. Są szklane, z etykietami mocowanymi ekologicznym klejem, aby można je było łatwo zerwać i oddać opakowanie do recyklingu. Firma zrezygnowała też z plastikowych zgrzewek na rzecz biodegradowalnych kartonów zbiorczych. Prezes Tadeusz Szynkiewicz podkreśla, że "ekologia to styl życia, w którym równie ważne jak to, co jemy, jest życie w zgodzie z naturą”.

Kampania „Jemy eko” jest finansowana przecz członków Polskiej Izby Żywności Ekologicznej oraz ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

kiszonki RSS ALERT    /    superfoods RSS ALERT    /    Bio Food RSS ALERT    /    PIŻE RSS ALERT    /    Jemy eko RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.229.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.