Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Green Factory na VI FRSiH: Inwestujemy, rozszerzamy portfolio i zwiększamy sprzedaż

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-11-2013, 12:42
Prezes Green Factory na VI FRSiH: Inwestujemy, rozszerzamy portfolio i zwiększamy sprzedaż
Artur Rytel, prezes, Green Factory Holding; fot. PTWP

- Obecnie jesteśmy na finiszu nowego zakładu produkcyjnego. Zakładamy kolejne wzrosty sprzedaży w ciągu następnych lat - powiedział Artur Rytel, prezes Green Factory Holding podczas debaty pt. "Convenience - globalny trend w Polsce" w ramach VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Spółka Green Factory rozpoczynała działalność od produkcji i sprzedaży umytych, pociętych, spakowanych i gotowych do spożycia mieszanek sałat. - Ta kategoria nadal się rozwija, choć już nie tak dynamicznie, jak 2-3 lata temu - przyznaje Artur Rytel.

Jednak - jak dodał - kategoria ta stale się rozwija choćby przez rozszerzenie asortymentu. - Wprowadzamy na rynek coraz to nowe mieszanki sałat i w ten sposób nakręcamy wzrost sprzedaży. Wprowadzamy też tzw. kilku-paki, czyli kilka rodzajów mieszanek w tym samym kartonie, ponieważ w niektórych kanałach są ograniczenia asortymentu w sklepie, a nasze produkty należą do tych "ultra-świeżych" - mówił.

Drugą kategorią, którą rozwijamy są sałatki z dodatkami serowymi lub mięsnymi oraz z dresingiem i plastikowymi sztućcami, czyli tzw. lunch boksy. - Nie udało nam się osiągnąć sukcesu z tymi produktami w sklepach przy stacjach paliw, ale z powodzeniem sprzedajemy je w dyskontach oraz w supermarketach. W hipermarketach ta sprzedaż jest niższa, co wynika ze specyfiki częstotliwości zakupów w tych placówkach - tłumaczył Artur Rytel.

Firma Green Factory dalej się rozwija. - Właśnie wprowadzamy do sprzedaży gotowe do spożycia mieszanki warzyw - już obrane i umyte, np. świeże mieszanki do przygotowywania zup czy tzw. warzywa na patelnię - zdradził prezes.

Artur Rytel wierzy w potencjał sprzedaży świeżych warzyw. - W Holandii 50 proc. świeżych warzyw sprzedawanych jest formule "gotowe do spożycia". Taki jest też nasz cel na rynku polskim - dodał.

Zmieniają się trendy konsumpcyjne w naszym kraju. Polscy chcą z jednej strony żyć szybko, ale z drugiej - zdrowo i "smacznie". Zakładamy więc dalsze wzrosty sprzedaży - podsumował prezes Rytel.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH