REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Green Factory na VI FRSiH: Inwestujemy, rozszerzamy portfolio i zwiększamy sprzedaż

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-11-2013, 12:42
Prezes Green Factory na VI FRSiH: Inwestujemy, rozszerzamy portfolio i zwiększamy sprzedaż
Artur Rytel, prezes, Green Factory Holding; fot. PTWP

- Obecnie jesteśmy na finiszu nowego zakładu produkcyjnego. Zakładamy kolejne wzrosty sprzedaży w ciągu następnych lat - powiedział Artur Rytel, prezes Green Factory Holding podczas debaty pt. "Convenience - globalny trend w Polsce" w ramach VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

REKLAMA

Spółka Green Factory rozpoczynała działalność od produkcji i sprzedaży umytych, pociętych, spakowanych i gotowych do spożycia mieszanek sałat. - Ta kategoria nadal się rozwija, choć już nie tak dynamicznie, jak 2-3 lata temu - przyznaje Artur Rytel.

Jednak - jak dodał - kategoria ta stale się rozwija choćby przez rozszerzenie asortymentu. - Wprowadzamy na rynek coraz to nowe mieszanki sałat i w ten sposób nakręcamy wzrost sprzedaży. Wprowadzamy też tzw. kilku-paki, czyli kilka rodzajów mieszanek w tym samym kartonie, ponieważ w niektórych kanałach są ograniczenia asortymentu w sklepie, a nasze produkty należą do tych "ultra-świeżych" - mówił.

Drugą kategorią, którą rozwijamy są sałatki z dodatkami serowymi lub mięsnymi oraz z dresingiem i plastikowymi sztućcami, czyli tzw. lunch boksy. - Nie udało nam się osiągnąć sukcesu z tymi produktami w sklepach przy stacjach paliw, ale z powodzeniem sprzedajemy je w dyskontach oraz w supermarketach. W hipermarketach ta sprzedaż jest niższa, co wynika ze specyfiki częstotliwości zakupów w tych placówkach - tłumaczył Artur Rytel.

Firma Green Factory dalej się rozwija. - Właśnie wprowadzamy do sprzedaży gotowe do spożycia mieszanki warzyw - już obrane i umyte, np. świeże mieszanki do przygotowywania zup czy tzw. warzywa na patelnię - zdradził prezes.

Artur Rytel wierzy w potencjał sprzedaży świeżych warzyw. - W Holandii 50 proc. świeżych warzyw sprzedawanych jest formule "gotowe do spożycia". Taki jest też nasz cel na rynku polskim - dodał.

Zmieniają się trendy konsumpcyjne w naszym kraju. Polscy chcą z jednej strony żyć szybko, ale z drugiej - zdrowo i "smacznie". Zakładamy więc dalsze wzrosty sprzedaży - podsumował prezes Rytel.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH