Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes grupy Agros Nova: Wszystkie podmioty, z którymi współpracujemy, odczuwają skutki spowolnienia

  • Autor: Magda Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 02-04-2013, 12:18
Prezes grupy Agros Nova: Wszystkie podmioty, z którymi współpracujemy, odczuwają skutki spowolnienia
Marek Sypek, prezes grupy Agros Nova

- Kryzys dotyka wszystkich. Nie mogę mówić w przypadku Agros Novy o bezpośrednim spowolnieniu rotacji, jednak wszystkie podmioty, z którymi jesteśmy nierozerwalnie związani, zarówno dostawcy jak i odbiorcy naszych produktów, bardzo mocno patrzą na swój rachunek wyników i automatycznie szukają pieniędzy w każdym możliwym miejscu - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Marek Sypek, prezes grupy Agros Nova.

Zdaniem Marka Sypka, prezesa grupy Agros Nova, dostawcy i odbiorcy produktów, mocno patrzą na każdą wydawaną złotówkę, co szczególnie widać w czasie negocjacji z dystrybutorami czy sieciami detalicznymi. - Nie możemy więc powiedzieć, że nie zauważamy tego co się dzieje na rynku - dodaje prezes.

Właściciel grupy Agros Nova, fundusz IK Investment Partners, ma pragmatyczne podejście do wydawania pieniędzy i zawsze, również obecnie w czasie spowolnienia, dokładnie przygląda się każdej inwestycji i temu jaki jest zwrot.

- Wymieniliśmy dość dużą część kadry, szczególnie management sprzedażowy na taką która profesjonalnie zarządza swoimi częściami biznesu i faktycznie potrafi liczyć. Rozstaliśmy się z częścią osób, która nie była kompetentna, żeby podołać temu zadaniu. Równocześnie stworzyliśmy dział kontrolingu, który nie istniał w takiej formie wcześniej. W tym momencie w bardzo profesjonalny sposób podchodzimy do zarządzania inwestycjami marketingowymi i sprzedażowymi - dodaje Marek Sypek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • 53109 03-04-2013, 14:10:
Ciekawe czy nie tylko napoje, ale soki tego producenta mają syrop glukozowo-fruktozowy ...?
  • Sprzedawca 03-04-2013, 12:26:
Jasne, przyjdą nowi handlowcy i wygeneraują 20-30% wzrost sprzedaży.

Jak zwykle najprostszą recpetą na spadki jest wywalenie działu handlowego, zatrudnienie nowego, który tłumacząc się kryzysem i zaniedbaniami poprzedników wygenruje 1-2% sprzedaży więcej, ale jego wyngrodzenie spokojnie pochłonie zyski z tych 2%.

A póżniej lament, że zatrudniło się za ciężkie pieniądze geniuszy sprzedaży, tylko wyniki mizerne
  • Joker 02-04-2013, 22:09:
"AGROS NOVEJ" Panie prezesie, a nie "AGROS NOVY" wypadało by zapoznać się z genezą i znać odmianę nazwy firmy dla której się pracuje.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.