Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Owoce i warzywa

Prezes Grupy Hortex: Zamierzamy pokazać naszą markę na nowo. Trochę w innym świetle

- W trendach konsumenckich zmienia się dzisiaj prawie wszystko, np. demografia, mamy starzejące się społeczeństwo i generację, która wchodzi na rynek z określonymi oczekiwaniami. Dlatego zamierzamy zmienić komunikację, żeby odpowiadać na te zmieniające się trendy. Dlatego zamierzamy pokazać naszą markę na nowo, trochę w innym świetle, jednak podkreślając to, co jest właściwe dla marki czyli zdrowie, naturalność, naszą bazę w postaci owoców i warzyw - zapewnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Paweł Gurgul, prezes Grupy Hortex.

Prezes Grupy Hortex: Zamierzamy pokazać naszą markę na nowo. Trochę w innym świetle
Paweł Gurgul, prezes Grupy Hortex; fot. PTWP

- Planujemy pokazać konsumentom w naszej nowej komunikacji to, co tak naprawdę im marka daje także  poza zdrowiem.  Obecnie mamy coraz mniej czasu, bo świat jest coraz szybszy, a dla małych gospodarstw domowych nasze produkty dają oszczędność czasu, bo są gotowe lub prawie gotowe do spożycia i wygodne w użyciu, a do tego smaczne - wskazuje Paweł Gurgul.

Jego zdaniem odkurzenie marki na pewno też będzie kluczowe. - Jednak przez pokazanie samych funkcjonalności naszych produktów, tego o czym ten produkt jest. Celem wyższym  naszej organizacji jest inspirowanie konsumentów do lepszego, smaczniejszego i zdrowszego odżywiania - zapewnia nowy prezes.

Przeczytaj również cały wywiad z Pawłem Gurgulem 

- Hortex to firma z ogromnymi tradycjami i historią i to nie o to chodzi, żeby zostać historykiem firmy, ale żeby już na samym początku zrozumieć jaka jest logika jej działania, mocne strony, przewagi konkurencyjne - wylicza Paweł Gurgul.

Zdaniem nowego zarządu Hortex to firma, która ma ogromny potencjał, świetną rozpoznawalną markę, utożsamianą z ważnymi dla konsumentów aspektami: ze świeżością, jakością, zdrowiem, owocami, warzywami. - To firma, która ma produkty , które są gotowe do zwiększenia swojej skali na rynku. I to jest to wyzwanie: co zrobić, żeby firma rosła i to w taki sposób, który odpowiada naszym oczekiwaniom. A ambicje są takie, by rosnąć powyżej kategorii, w których działa. Naszą odpowiedzią będzie innowacyjność, a przez to atrakcyjność dla konsumentów. Hortex jest obsesyjny na punkcie jakości swoich produktów i na tym chcemy budować wartość i wielkość brandu - dodaje prezes.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paweł Gurgul RSS ALERT    /    Grupa Hortex RSS ALERT    /    rynek mrożonek RSS ALERT    /    rynek soków RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.218.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.