REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Jan Kruise, H.J. Heinz: W Polsce odnotowujemy teraz dwucyfrowe wzrosty sprzedaży

  • Autor: Magda Brzózka; Łukasz Stępniak; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-06-2014, 16:03
Prezes Heinz: Mamy ogromne ambicje rozwoju w Polsce i Europie Środkowej, Północnej i Wschodniej
Jan Kruise, prezes Heinz na Europę Środkową, Północną i Wschodnią

- Polska to jeden z ważnych dla całej organizacji ryków - ma duży potencjał rozwojowy i 38 milionów konsumentów. Polacy szukają produktów, które są smaczne i wysokiej jakości, doceniają marki, z którymi mogą się identyfikować, dlatego zapewniam, że naszym celem jest stabilny rozwój naszych marek: Pudliszki i Heinz - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Jan Kruise, prezes Heinz na Europę Środkową, Północną i Wschodnią.

REKLAMA

- Wszyscy nasi partnerzy biznesowi i zainteresowane strony mogą być pewni, że inwestujemy w nie w perspektywie długoterminowej - zapewnia Jan Kruise.

Prezes podkreśla, że w Polsce znajduje się także najlepsza fabryka Heinz na świecie. - Nasz zakład w Pudliszkach zdobył tytuł najlepszego zakładu Heinz, pokonując 70 zakładów produkcyjnych działających na całym świecie. Jestem przekonany, że wiele kolejnych sukcesów przed nami, także w obszarze produkcji w Polsce - dodaje.

- Od sierpnia 2013 roku, kiedy objąłem odpowiedzialność za Polskę, poznałem potencjał, znaczenie i wzajemne relacje marki Pudliszki i Heinz. I mogę zdecydowanie powiedzieć, obie marki są fundamentem dla naszego przyszłego rozwoju. Obie są wobec siebie komplementarne, mogą się rozwijać jednocześnie, czego dowodem są najnowsze dane rynkowe - zapewnia prezes.

Od 2013 r. koncern Heinz ma nowego właściciela. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy cała grupa przeszła gruntowną restrukturyzację.

- W następstwie przekształcenia naszej firmy w prywatną spółkę, nasz zespół zarządzający dokładnie przeanalizował każdy element naszego biznesu, by mieć pewność, że działamy tak efektywnie, jak to możliwe, by zapewnić Heinz przyspieszony rozwój na bardzo konkurencyjnym rynku.
Ta wszechstronna analiza doprowadziła do trudnych zmian organizacyjnych wśród których były m.in. zmiany w zatrudnieniu i w organizacji produkcji - w chwili obecnej jesteśmy bliscy zamknięcia dwóch fabryk w Europie - lecz była konieczna byśmy mogli znaleźć się w tym miejscu, w którym jesteśmy dziś. A dziś w pełni realizujemy nasze cele biznesowe i widzimy ogromny potencjał wzrostu - twierdzi Jan Kruise.

W 2013 r. zmiany objęły wszystkie kraje.

- Także w Polsce przeprowadziliśmy restrukturyzację poprzedzoną bardzo dokładnymi analizami biznesowymi, w wyniku których podjęliśmy trudną decyzję o zmniejszeniu zatrudnienia. Była ona jednak konieczna, byśmy mogli zapewnić naszej firmie najlepsze warunki do rozwoju - dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH