Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jan Kruise, H.J. Heinz: W Polsce odnotowujemy teraz dwucyfrowe wzrosty sprzedaży

  • Autor: Magda Brzózka; Łukasz Stępniak; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-06-2014, 16:03
Prezes Heinz: Mamy ogromne ambicje rozwoju w Polsce i Europie Środkowej, Północnej i Wschodniej
Jan Kruise, prezes Heinz na Europę Środkową, Północną i Wschodnią

- Polska to jeden z ważnych dla całej organizacji ryków - ma duży potencjał rozwojowy i 38 milionów konsumentów. Polacy szukają produktów, które są smaczne i wysokiej jakości, doceniają marki, z którymi mogą się identyfikować, dlatego zapewniam, że naszym celem jest stabilny rozwój naszych marek: Pudliszki i Heinz - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Jan Kruise, prezes Heinz na Europę Środkową, Północną i Wschodnią.

- Wszyscy nasi partnerzy biznesowi i zainteresowane strony mogą być pewni, że inwestujemy w nie w perspektywie długoterminowej - zapewnia Jan Kruise.

Prezes podkreśla, że w Polsce znajduje się także najlepsza fabryka Heinz na świecie. - Nasz zakład w Pudliszkach zdobył tytuł najlepszego zakładu Heinz, pokonując 70 zakładów produkcyjnych działających na całym świecie. Jestem przekonany, że wiele kolejnych sukcesów przed nami, także w obszarze produkcji w Polsce - dodaje.

- Od sierpnia 2013 roku, kiedy objąłem odpowiedzialność za Polskę, poznałem potencjał, znaczenie i wzajemne relacje marki Pudliszki i Heinz. I mogę zdecydowanie powiedzieć, obie marki są fundamentem dla naszego przyszłego rozwoju. Obie są wobec siebie komplementarne, mogą się rozwijać jednocześnie, czego dowodem są najnowsze dane rynkowe - zapewnia prezes.

Od 2013 r. koncern Heinz ma nowego właściciela. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy cała grupa przeszła gruntowną restrukturyzację.

- W następstwie przekształcenia naszej firmy w prywatną spółkę, nasz zespół zarządzający dokładnie przeanalizował każdy element naszego biznesu, by mieć pewność, że działamy tak efektywnie, jak to możliwe, by zapewnić Heinz przyspieszony rozwój na bardzo konkurencyjnym rynku.
Ta wszechstronna analiza doprowadziła do trudnych zmian organizacyjnych wśród których były m.in. zmiany w zatrudnieniu i w organizacji produkcji - w chwili obecnej jesteśmy bliscy zamknięcia dwóch fabryk w Europie - lecz była konieczna byśmy mogli znaleźć się w tym miejscu, w którym jesteśmy dziś. A dziś w pełni realizujemy nasze cele biznesowe i widzimy ogromny potencjał wzrostu - twierdzi Jan Kruise.

W 2013 r. zmiany objęły wszystkie kraje.

- Także w Polsce przeprowadziliśmy restrukturyzację poprzedzoną bardzo dokładnymi analizami biznesowymi, w wyniku których podjęliśmy trudną decyzję o zmniejszeniu zatrudnienia. Była ona jednak konieczna, byśmy mogli zapewnić naszej firmie najlepsze warunki do rozwoju - dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.